Oczekujesz wobec siebie zawsze najwyższego poziomu obsługi Klienta?
Być może jesteś w stanie samodzielnie obsługiwać Klienta na wysokim poziomie?
Chcesz być oceniany na podstawie własnych osiągnięć, a nie polegać na wynikach
całego zespołu i skomplikowanego planu sprzedażowego?
W AAA Auto wierzymy, że to właśnie pracownicy tworzą atmosferę komfortu, którą klienci doceniają, mając pewność, że starannie się o nich zatroszczono. Stań się więc częścią naszego zespołu!
AAA Auto jest na rynku od 22 lat. Z centrali w Czechach rozszerzyło swoją działalność
na inne kraje w regionie, m.in: Słowację, Węgry, Rosję.
Do naszego nowego biura w Polsce, w Piasecznie koło Warszawy,
poszukujemy zmotywowanych i utalentowanych Kandydatów na stanowisko:
To, co możemy zaoferować to:
- trening pod okiem doświadczonych handlowców za granicą
- wynagrodzenie uzależnione od Twojego zaangażowania (premie i motywacyjne zarobki)
- możliwość awansu w krótkim czasie na stanowisko kierownicze
- ulgowe opłaty korporacyjne na telefon do użycia w celach prywatnych
- rozbudowany system szkoleń (posiadamy własną akademię szkoleniową)
- możliwość zakupu produktów firmy z upustami (samochód, produkty finansowe i ubezpieczeniowe dot. samochodu, nawigację GPS i inne)
- możliwości rozwoju zawodowego
To czego oczekujemy od przyszłych Pracowników, to:
- 4-miesięczne zaangażowanie w szkolenie pod okiem doświadczonych kolegów w siedzibie w Czechach (Ostrawa, Praga lub innym oddziale) – a następnie przeniesienie do Polski
- budowanie relacji z Klientami, celem oferowania im najlepszych usług leasingowych, kredytów i ubezpieczeń
- praca z Klientem na wysokim poziomie obsługi oraz rozpoznawanie jego potrzeb finansowych
- adaptacja do klasycznej pracy administracyjnej, np. przygotowywanie umów i dokumentów
- współpraca z dostawcami usług finansowych (t.j. banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy leasingowe)
- brak obawy przy pracy z gotówką
- wsparcie administracyjne w sprzedaży samochodów
Praca, którą proponujemy wymaga:
- doświadczenia w sprzedaży
- znajomości produktów finansowych będzie wielką zaletą
- bardzo dobrych umiejętności organizacyjnych i łączenia różnorodnych zadań
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych
- reprezentacyjnej prezencji i znajomości zasad savoir vivre
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego, czeskiego lub słowackiego (będzie to atutem, ale nie jest konieczne)