- Bieżąca obsługa Klientów w salonie sprzedaży,
- Udzielanie informacji o ofercie Orange, głównie z zakresie oferty prepaid,
- Rejestracja kart prepaid w systemie Optipos,
- Dokonywania prostych konfiguracji smartfonów, np. wyciąganie karty sim i zczytywanie numerów,
- Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych i ich przetwarzania.
- Energia i dynamizm w działaniu,
- Wysoka kultura osobista,
- Otwartość na klienta i empatia,
- Relacyjność i umiejętność nawiązywania kontaktów,
- Wysoki poziom komunikatywności,
- Umiejętność opanowywania emocji.
- Umowę zlecenie na 3 miesiące (z możliwością przedłużenia),
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Współpracę z liderem rynku telekomunikacyjnego,
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obsłudze klienta,
- Szkolenie przygotowujące do wykonywanych obowiązków.