Szukamy pełnej energii i zaangażowania osoby, która dołączy do naszego działu sprzedaży na stanowisko Doradcy klienta w sklepie Hilti.
Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla globalnej branży budowlanej. Jesteśmy dumni z naszego liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy naszych przełomowych produktów i pierwszorzędnych usług. Nasza firma, zatrudniająca 23 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, podnosząc jednocześnie swoje umiejętności, rozwijając się zawodowo i kształtując karierę.
Wiele osób zaczyna z nami swoją karierę w sprzedaży, aby następnie awansować na stanowiska specjalistyczne, kierownicze czy managerów projektów.
Na czym polega praca na tym stanowisku?
Jako Doradca klienta w naszym sklepie Hilti będziesz odpowiedzialny za profesjonalną obsługę naszych klientów. Do Twoich obowiązków będzie również należało demonstrowanie naszych innowacyjnych urządzeń oraz usług. Oprócz obsługi klientów będziesz również czuwał/a nad prawidłową strukturą zamówień towaru oraz jego ekspozycją, a także zajmiesz się obsługą finansową procesu sprzedaży i przygotowywaniem raportów.
Co oferujemy?
Twój zakres obowiązków będzie bardzo szeroki. Równocześnie zapewnimy Ci autonomię i pełną swobodę w wyborze działań, które umożliwią Ci uzyskanie ponadprzeciętnych wyników. Jeśli przekroczysz nasze oczekiwania, nagrodzimy Cię możliwościami osobistego rozwoju oraz nadania Twojej karierze tempa.
Dlaczego mam złożyć aplikację?
Nasz zespół to grono dobrze dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych pracowników trafili do nas bez żadnego doświadczenia w branży. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz doświadczenia w budownictwie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej i uzdolnieniom, doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego (mile widziane techniczne lub ekonomiczne)
- Umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim
- Doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
- Umiejętności budowania relacji z klientami opartych na zaufaniu