Kim jesteśmy?
Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Zapewniamy innowacyjne elektronarzędzia, oprogramowanie i usługi dla profesjonalistów branży budowlanej na całym świecie. Jesteśmy dumni z liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy pionierskich produktów i innowacyjnych usług. Nasza firma, zatrudniająca 23 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zdobywać nowe umiejętności i rozwijać swoją karierę zawodową.
Na czym polega praca na tym stanowisku?
Od osoby zatrudnionej na stanowisku Doradcy Klienta oczekujemy nowoczesnej, bezpośredniej obsługi klienta w sklepie w ramach wielokanałowej strategii sprzedaży bezpośredniej Hilti. Do Twoich zadań będzie należała sprzedaż oraz doradztwo w zakresie asortymentu produktów i rozwiązań technicznych Hilti stacjonarnie, w Hilti Centre, jak również nadzór nad prawidłową strukturą zamówień towaru oraz jego ekspozycją zgodnie z obowiązującymi wymaganiami. Będziesz odpowiedzialny za obsługę finansową procesu sprzedaży i przygotowywanie raportów.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego
- Doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
- Znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym
- Wysokich umiejętności komunikacyjnych
- Energii, odwagi, zaangażowania
Co oferujemy?
Twój zakres obowiązków będzie bardzo szeroki. Jeśli przekroczysz nasze oczekiwania, nagrodzimy Cię nadzwyczajnymi możliwościami osobistego rozwoju oraz przyspieszenia Twojej kariery – jak tylko wykażesz gotowość na kolejne wyzwania.
Dlaczego mam złożyć aplikację?
Jesteśmy dumni z naszej kultury organizacyjnej zorientowanej na wyniki. Poszukujemy osób odważnych i ambitnych, którzy w ramach swojego rozwoju wychodzą poza strefę komfortu. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w naszej branży. W Hilti każdy może osiągnąć sukces dzięki zaangażowaniu oraz pracy zespołowej.