Szukamy pełnej energii i zaangażowania osoby, która dołączy do naszego działu sprzedaży na stanowisko Doradcy Klienta w Salonie Hilti Store.
Dostarczamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla branży budowlanej. To, co nas wyróżnia, to nacisk jaki kładziemy na rozwój ludzi. Nasza firma, zatrudniająca 24 000 osób ma swoje placówki w ponad 120 krajach. W Polsce zatrudniamy ponad 400 osób. Nasze unikatowe podejście do globalnego rozwoju pracowników sprawia, że już niejednokrotnie byliśmy laureatami konkursów dla najlepszych pracodawców na świecie, również w Polsce. Wierzymy, że to właśnie ludzie wpływają na sukces naszej marki.
Jako Doradca Klienta w naszym sklepie Hilti będziesz odpowiedzialny/a za profesjonalną obsługę naszych klientów. Do Twoich obowiązków będzie również należało demonstrowanie naszych innowacyjnych urządzeń oraz usług. Oprócz obsługi klientów będziesz również czuwał/a nad prawidłową strukturą zamówień towaru oraz jego ekspozycją, a także zajmiesz się obsługą finansową procesu sprzedaży i przygotowywaniem raportów.
Wiele osób zaczyna z nami swoją karierę w sprzedaży, aby następnie awansować na stanowiska specjalistyczne, kierownicze czy managerów projektów.
Twój zakres obowiązków będzie bardzo szeroki. Równocześnie zapewnimy Ci autonomię i pełną swobodę w wyborze działań, które umożliwią Ci uzyskanie ponadprzeciętnych wyników. Jeśli przekroczysz nasze oczekiwania, nagrodzimy Cię możliwościami osobistego rozwoju oraz nadania Twojej karierze tempa.
Równowaga między życiem prywatnym a zawodowym to dla wielu z nas obszar stanowiący duże wyzwanie. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników, obdarzamy ich zaufaniem i dajemy pracownikom możliwość wyboru odpowiedniego elastycznego modelu pracy zgodnego z ich indywidualnymi potrzebami i rodzajem wykonywanej pracy.
Dlaczego mam złożyć aplikację?
Nasz zespół to grono dobrze dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych pracowników trafili do nas bez żadnego doświadczenia w branży. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz doświadczenia w budownictwie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej i uzdolnieniom, doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.
- Wykształcenia wyższego (mile widziane techniczne lub ekonomiczne)
- Umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim
- Doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
- Umiejętności budowania relacji z klientami opartych na zaufaniu
Klikając aplikuj, zostaniesz przekierowany do naszego formularza rekrutacyjnego, gdzie zostaniesz poproszony o podstawowe dane oraz hasło. Dowolnie wybrane przez Ciebie hasło pozwoli Ci założyć konto w naszym systemie rekrutacji. Dzięki temu będziesz mógł w razie potrzeby edytować podane informacje oraz aplikować na kilka różnych stanowisk w Hilti.