Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Jednostka organizacyjna: Contact Center, Dział Obsługi Klienta lub Dział Sprzedaży
Symb.ref.: KCC/10/WR
-
telefoniczna obsługa Klientów Banku
-
rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
-
realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
-
budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
- min. średnie wykształcenie
-
komunikatywność, miły głos i poprawna dykcja
-
pozytywne nastawienie wobec innych oraz silna motywacja do pracy
-
gotowość do stałego poszerzania wiedzy
-
umiejętność obsługi komputera
-
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe (2150 zł brutto) + wysokie premie (dla najlepszych nawet do 2200 zł brutto)
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwość zatrudnienia na część lub cały etat)
-
elastyczne godziny pracy (system zmianowy z możliwością wpływania na grafik)
-
profesjonalne szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe
-
możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji finansowej
-
realną możliwość awansów wewnętrznych (jasno określone ścieżki kariery)
-
dodatkowe bonusy za polecenie pracownika
-
atrakcyjną ofertę produktów bankowych
-
pracownicze ubezpieczenie grupowe
-
prywatną opiekę medyczną
-
program sportowo-rekreacyjny Multisport
-
zniżki dla pracowników (gastronomia, kultura)