DORADCA KLIENTA
w Biurze Obsługi Klienta
Nr Ref.: IN.BOK.112015
miejsce pracy: Warszawa
INFOR PL S.A., czołowy w kraju dostawca profesjonalnej informacji prawno-gospodarczej,
wydawca specjalistycznych czasopism (m.in. ‘Monitora Księgowego”, „Rachunkowości Budżetowej”, „Personelu i Zarządzania”) , wydawca serwisu internetowego www.infor.pl, oraz nowoczesnych platform internetowych: INFORFK - dla księgowych w firmach, INFORRB – dla księgowych sektora budżetowego, INFORLEX – bazy wiedzy z zakresu podatków, rachunkowości i prawa w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na powyższe stanowisko.
Opis stanowiska:
- kompleksowa obsługa klienta - telefoniczna oraz mailowa
- rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami postępowania
- realizacja planów sprzedaży
- współpraca w zespole i aktywny udział w sprawnym przepływie komunikacji
- promowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie w branży Contact Center lub obsłudze klienta
- dobra znajomość obsługi komputera
- umiejętność organizacji pracy własnej
- otwartość na potrzeby klienta oraz elastyczność
- zaangażowanie oraz odpowiedzialność za wykonywaną pracę
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – mile widziana
Oferujemy:
- stacjonarną pracę w dużej i silnej organizacji o uznanej renomie
- stabilny i atrakcyjny system wynagrodzeń,
- dobrą atmosferę i życzliwych przełożonych,
- niezbędne szkolenia i narzędzia pracy,
- bieżące wsparcie merytoryczne w realizacji powierzonych zadań.