Jedną z kluczowych wartości, jaką AEGON kieruje się w swojej działalności jest ZAUFANIE. Budujemy je poprzez długofalowe relacje z naszymi Klientami, pracownikami, partnerami biznesowymi, jak również ze społeczeństwem, w którym żyjemy.
DORADCA KLIENTA VIP REGIONU WARSZAWA
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Od Kandydatów oczekujemy:
W zamian zapewniamy:
- Sprzedaż Produktów Finansowych
- Kontakt z Klientem indywidualnym i biznesowym
- Dokonywanie analiz, potrzeb i oczekiwań Klientów
- Reprezentowanie firmy w powierzonym obszarze sprzedaży
- Wykształcenia min. Średniego
- 2-letniego doświadczenia w branży finansowej bądź pokrewnej
- Umiejętności identyfikowania i kreowania potrzeb klientów
- Budowania i utrzymywania długotrwałych relacji biznesowych z klientami
- Dobrej prezencji i wysokiej kultury osobistej
- Doskonałych umiejętności sprzedażowych
- Komunikatywności
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9-16
- Atrakcyjny system wynagrodzenia
- Szkolenie teoretyczne i praktyczne przygotowujące do pracy
- Możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych
- Pomoc ze strony wykwalifikowanej kadry dyrektorskiej/ kierowniczej w procesie adaptacji do pracy
Mile widziane:
- Osoby z doświadczeniem jako Przedstawiciel Handlowy
- Pracownicy Banków
- Pracownicy Firm Ubezpieczeniowych
- Pracownicy Firm Leasingowych
- Osoby z mniejszym doświadczeniem (praca call center) natomiast z dużym potencjałem rozwoju
- Osoby z licencją KNF