• bieżąca obsługa Klientów w salonie sprzedaży;
• udzielanie informacji o ofercie Orange, głównie z zakresie oferty prepaid;
• rejestracja kart prepaid;
• dokonywanie prostych konfiguracji smartfonów, np. wyciąganie karty sim i zczytywanie numerów;
• przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych i ich przetwarzania.
• energia i dynamizm w działaniu;
• wysoka kultura osobista;
• otwartość na klienta i empatia;
• relacyjność i umiejętność nawiązywania kontaktów;
• wysoki poziom komunikatywności;
• umiejętność opanowywania emocji.
• umowa zlecenie (z możliwością przedłużenia);
• atrakcyjne wynagrodzenie;
• współpraca z liderem rynku telekomunikacyjnego;
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obsłudze klienta;
• szkolenie wdrożeniowe.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.