Polska Press Grupa to ogólnopolski koncern medialny, zatrudniający w Polsce około 3000 osób. Dostarczamy najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie komunikacji w rynkiem dla naszych klientów i czytelników. Rozwijając własną sieć portali informacyjnyDoradca klienta- Specjalista ds. sprzedaży reklamych, społecznościowych oraz biznesowych, skupiamy się na rozwoju technologii i multimediów. Dbamy przy tym, o stały rozwój unikalnych na rynku, kompetencji naszych pracowników w obszarze rozwiązań internetowych i mobilnych.
Zapraszamy osoby, które chcą tworzyć nasz zespół do aplikowania na stanowisko:
-
Pełnego wsparcia organizacyjnego w tym wsparcie managerskie i opiekę doświadczonych pracowników.
-
Pakietu szkoleń rozwojowych, podczas których nauczymy Cię jak diagnozować potrzeby klienta, jak rozmawiać językiem korzyści, jak prowadzić negocjacje.
-
Pakietu szkoleń produktowych, podczas których poznasz wszystkie nasze rozwiązania i produkty skierowane dla klienta instytucjonalnego.
-
Doradztwie Klientom rozwiązań związanych z promocję, reklamą i marketingiem.
-
Realizacji indywidualnych celów sprzedażowych.
-
Budowaniu i podtrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z Klientami.
-
Inicjowaniu, kreowaniu i realizacji nowych pomysłów i rozwiązań w oparciu o potrzeby Twoich Klientów
-
Wiary we własne umiejętności i otwartości na ludzi
-
Posiadania chęci rozwoju, zdobywania wiedzy i podnoszenia kompetencji.
-
Pracę w dużej stabilnej firmie z produktami, które są silnymi i znanymi markami na lokalnych rynkach.
-
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
-
Stałe godziny pracy umożliwiające Ci łączenie życia zawodowego z prywatnym.
-
Stabilne wynagrodzenie składające się z wynagrodzenia zasadniczego plus premii.
-
Dostęp do unikalnej wiedzy w zakresie nowoczesnych technologii, Internetu i rozwiązań multimedialnych, podnoszący Twoja wartość na rynku pracy.
-
Możliwość łączeni swoich pasji z życiem zawodowym poprzez udział w tematycznych projektach prowadzonych przez naszą firmę.