Ogłoszenie numer: 1769872, z dnia 2017-09-08
Dla naszego Klienta olsztyńskiej firmy specjalizującej się w sprzedaży i serwisie urządzeń biurowych oraz sprzedaży materiałów eksploatacyjnych i biurowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Doradca Klienta – Specjalista ds. Sprzedaży B2B
Budowa kanału sprzedaży w segmencie B2B, w przyszłości kierowanie tym kanałem sprzedaży
Region: Olsztyn
Rekrutujemy dla firmy z ogromnym potencjałem do wzrostu. Aktualnie firma planuje uruchomienie kanału dystrybucji swojej oferty w sektorze B2B. Jako jeden z lokalnych liderów rynkowych, Nasz klient dostarcza najlepszą ofertę na materiały eksploatacyjne i biurowe wraz z pełnym wsparciem technicznym dla Klientów. Firma w swojej działalności łączy kilkunastoletnią tradycję z nowoczesną koncepcją świadczenia usług doradztwa, sprzedaży i dostaw wszelkich materiałów, które niezbędne są do prawidłowego funkcjonowania biura.
Doradca Klienta – Specjalista ds. Sprzedaży B2B
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr Ref.: 2508/B2B/PR/2017
Opis stanowiska
Praca na tym stanowisku łączy umiejętności handlowe, negocjacyjne, budowania efektywnych handlowych relacji, budowania marki wśród klientów kluczowych, a w przyszłości zarządzania zespołem sprzedaży w kanale B2B.
Twoje cele i zadania na stanowisku:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z rynku B2B
- obsługa dotychczasowych klientów firmy z rynku B2B
- sprzedaż produktów firmy
- przygotowanie i prezentacja oferty dla klientów biznesowych
- prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami
- prowadzenie i poszerzanie bazy danych
- monitorowanie działań konkurencji
- podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami firmy
- kreowanie dobrego wizerunku firmy
Wymagania
- skoncentrowanie działań na rezultat
- doświadczenie na stanowisku Handlowca w sprzedaży urządzeń biurowych oraz sprzedaży materiałów eksploatacyjnych i biurowych (mile widziane)
- bardzo dobrą znajomość obsługi komputera i sprzętów peryferyjnych
- bardzo dobrą organizację pracy
- wykształcenie min średnie
- biegłą obsługę pakietu Microsoft Office
- znajomość jęz. angielskiego (mile widziana)
- pracowitość, uczciwość i kreatywność
- umiejętność prowadzenia skutecznych rozmów handlowych, negocjacji
- odporność na stres
- umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura osobista
- prawo jazdy kat B
- współpracę w zespole, inicjatywa oraz konsekwencja w działaniu
Oferujemy
- atrakcyjne warunki zatrudnienia: podstawa + wysokie prowizje uzależnione od wyników
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych kwalifikacji (szkolenia)
- pracę w przyjaznej atmosferze
- elastyczność w kreowaniu nowych produktów i rozwiązań biznesowych
- narzędzia niezbędne do wykonywania codziennych obowiązków (telefon, laptop, samochód)
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- progres wynagrodzenia podstawowego zależny od wyników i okresu zatrudnienia
Wynagrodzenie
Od 3000 do 7000 PLN