Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.
Masz doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych?
Praca z Klientem sprawia Ci satysfakcję?
Zależy Ci na rozwoju zawodowym?
ZAPRASZAMY DO ZESPOŁU NASZYCH DORADCÓW!
- Budowanie wizerunku Santander Universidades oraz Banku Zachodniego WBK
- w środowisku akademickim będąc ambasadorem marki
- Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu akademickiego
- Budowanie relacji ze środowiskiem studenckim
- Promocja i sprzedaż produktów i usług bankowych oraz usług bankowości elektronicznej dla klientów z segmentu akademickiego
- Świadczenie wysokiej jakości usług w zakresie operacji bezgotówkowych zgodnie ze standardami Banku
- Zapewnienie merytorycznego wsparcia w celu usamodzielnienia klientów
- w obsłudze produktów i transakcji bankowych
- Wsparcie w realizowaniu akcji sprzedażowych pracownikom Bankowości Oddziałowej
- Zatrudnienie w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę
- System wynagrodzeń uwzględniający indywidualne osiągnięcia sprzedażowe
- Kompleksowy program szkoleń zapewniający wdrożenie do pracy (szkolenia produktowe, systemowe, sprzedażowe)
- Realne szanse rozwoju – możliwość udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych
- Pracę w zespole pełnym energii i pasji
- Ciekawe benefity oraz świadczenia socjalne
- Prywatną opiekę zdrowotną
- Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
- Wysokiej kultury obsługi klienta
- Wykazywania się kreatywnością i własną inicjatywą
- Umiejętności budowania relacji z klientem akademickim na wszystkich szczeblach
- Komunikatywności, otwartości na zmiany, zaangażowania w realizację zadań, odporność na stres
- Znajomości Prawa Bankowego i innych przepisów bankowych związanych z obsługą klienta
- Znajomości metod i technik sprzedaży oraz produktów i usług bankowych oferowanych przez rynek bankowy
- Znajomości obsługi systemu informatycznego banku
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Dodatkowym atutem będzie dyplom ukończenia studiów wyższych na Politechnice Wrocławskiej
Chcesz się dowiedzieć więcej na temat naszej struktury, historii i pracowników?
Odwiedź naszą stronę Kariera i poznaj nas lepiej.