Rozwijamy się i mamy nadzieję, że do nas dołączysz :) Już w listopadzie otwieramy nowy projekt infolinii obsługowej w j. angielskim! Mejlujesz, czatujesz z klientami z rynków międzynarodowych.
Lubisz rozmawiać i jednocześnie pomagać klientom? Liczy się dla Ciebie praca w zgranym zespole i przyjaznym środowisku? Chcesz pracować w grupie w której będziesz doskonalić swoje umiejętności językowe?
Zapraszamy do aplikacji na stanowisko: Doradca klienta z j. angielskim
- obsługa maili w j. angielskim klientów z międzynarodowych rynków,
- obsługa czatów w j. angielskim,
- dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klienta,
- umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji pracy własnej,
- monitorowanie, raportowanie i odpowiadanie na opinie klientów,
- współpraca z zewnętrznymi partnerami biznesowymi.
- znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie C1 - warunek konieczny,
- doświadczenie w obsłudze klienta - warunek konieczny,
- gotowość do pracy zmianowej oraz w święta,
- postawa pro kliencka - podejście do klienta jak do człowieka, wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom, gotowość do indywidualnego rozpatrzenia danego problemu,
- cierpliwość, empatia i dużo pozytywnego nastawienia.
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 23 zł netto godzinę oraz system motywacyjny, który dodatkowo doda Ci energii do działania,
- możliwość pracy zdalnej,
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy - wszystkiego Cię nauczymy,
- możliwość dostosowania pracy do innych zobowiązań - grafik układany z tygodnia na tydzień,
- pracę w centrum Wrocławia - dla osób chętnych do pracy we Wrocławiu.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Bardzo chętnie Cię poznamy, wyślij nam swoją aplikację - CV w j. angielskim. Do zobaczenia na rozmowie rekrutacyjnej! :)
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY