- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów.
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail.
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania.
- Wprowadzanie danych klienta do systemu.
- Pomaganie w podstawowych czynnościach takich jak: logowanie do konta klienta, zamawianie dodatkowych kart lub nagród.
- Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta.
- Komunikatywność wraz z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego (C1).
- Bardzo dobra obsługa komputera i umiejętność multitaskingu.
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole.
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie.
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie.
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się.
- Praca zdalna lub w biurze.
- Bardzo dobre połączenie biura z komunikacją miejską ze względu na lokalizację.
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami.
- Prywatna opieka medyczna.
- Karta Multisport.
- Dofinansowanie do okularów.
- Dofinansowanie do kursów online (nauka języków obcych, hobby, samorozwój).
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe.
Poznaj
TELUS Digital
Who are we? Competence Call Center member of TELUS Digital a multilingual provider of digitally-enabled customer experience and IT solutions. After merging with Competence Call Center, the company has more than 10,000+ team members across Europe and 50,000+ worldwide. Competence Call Center member of TELUS Digital empowers customer experience innovation through digital enablement, spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first. The company's solutions cover customer experience, digital transformation, IT lifecycle, advisory and digital consulting, risk management, and back-office support. Fueling any stage of company growth, TELUS Digital partners with some of the world’s most disruptive brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality. The company serves clients in over 50 languages. Our Gdańsk location was founded in 2014 and since that time, we are offering workplaces for many different positions. You can learn more below.