Miejsce pracy: Suwałki
Nr ref.: BID/130/07/2017
Główne zadania:
• realizację wyznaczonych zadań sprzedażowych, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku
• nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, rozpoznawanie ich potrzeb
• rozpoznawanie potrzeb obecnych klientów oraz poszerzanie zakresu współpracy, w szczególności poprzez sprzedaż im nowych produktów i budowanie z nimi trwałych relacji
• zarządzanie portfelem klienta w celu maksymalizacji zysku, z uwzględnieniem jakości portfela transakcji kredytowych tego klienta
• reprezentowanie Banku wobec klientów przydzielonego portfela oraz koordynowanie kontaktów z tymi klientami innych pracowników ROK, Banku lub podmiotów Grupy Kapitałowej Banku
• przyjmowanie i weryfikację wniosków oraz informacji pozyskiwanych od klienta
• prezentację materiałów na posiedzeniu właściwego komitetu kredytowego, podejmowanie decyzji oraz podpisywanie umów, zgodnie z kompetencjami
• pozyskiwanie od klientów dokumentów i informacji na potrzeby identyfikacji ekspozycji kredytowych zagrożonych utratą wartości i ustalania wysokości odpisów aktualizujących oraz klasyfikacji ekspozycji kredytowych i ustalania poziomu rezerw celowych
• udział w akcjach promocyjnych związanych ze sprzedażą produktów
• wykorzystywanie kontaktów biznesowych do pozyskiwania klientów rynku detalicznego, przekazywanie ich do obsługi właściwym komórkom organizacyjnym oddziału oraz współpracę w zakresie tej obsługi, na zasadach ustalonych odrębnie
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse, prawo)
• doświadczenia zawodowego w sektorze usług finansowych min. 2 lata
• doświadczenia w obsłudze klientów korporacyjnych lub małych i średnich przedsiębiorstw
znajomości produktów i usług oferowanych przez Bank klientom bankowości korporacyjnej
znajomości rynku korporacyjnego i małych i średnich przedsiębiorstw w regionie
• znajomości technik sprzedaży i obowiązujących standardów obsługi klienta oraz umiejętność ich stosowania w praktyce
• umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów, tworzenia właściwych relacji z klientami oraz negocjacji
• znajomości zagadnień z zakresu finansowania działalności gospodarczej, analizy sytuacji ekonomiczno-finansowej
• umiejętności analizowania danych, przepisów prawnych
• prawa jazdy kat. B
• komunikatywnej znajomości języka angielskiego (mile widziane)
Oferujemy:
• umowę o pracę w największym Banku w Polsce, bo wiemy jak ważne jest bezpieczeństwo zatrudnienia
• stałe wynagrodzenie oraz premię zależną od Twoich wyników, bo chcesz mieć wpływ na to, ile zarabiasz
• elastyczny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku po fundusz emerytalny, bo lubisz mieć wybór
• prywatną, ogólnopolską opieką zdrowotną, bo zdrowie jest najważniejsze
• profesjonalny systemem szkoleń, bo zależy nam na Twoim rozwoju
Dołącz do nas lub poleć nas swoim znajomym
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.