Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Tomaszów Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Specjalista ds. sprzedaży produktów finansowych - Kasjer

    SKOK im. Z. Chmielewskiego   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: sprzedaż kredytów, pożyczek, kart i innych produktów finansowych, rozmowy sprzedażowe, doradztwo, sporządzanie niezbędnej dokumentacji, transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Pekao Direct Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
  • Specjalista ds. sprzedaży produktów hipotecznych

    Bank Pocztowy S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami i aktywną sprzedaż produktów hipotecznych; realizacja celów sprzedażowych; kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsług;
  • Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

    PKO Bank Polski S.A.   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  rekrutacja online
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole: telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące, sprzedajesz produkty i usługi bankowe, przyjmujesz zlecenia od klientów, odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych, udzielasz informacji na temat produktów, dbasz o dobrą...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

    Pekao Direct Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Aktywnej sprzedaży produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu; Telefonicznej obsłudze klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowaniu długotrwałych...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Zobacz więcej ofert pracy

Doradca klienta indywidualnego

PKO Bank Polski
Skierniewice
praca stacjonarna
2470 dni temu
Doradca klienta indywidualnego
Oddział 1 w Skierniewicach

Miejsce pracy: Skierniewice

Nr ref.: LOD/162/10/2017

Jeżeli łatwo nawiązujesz kontakty, lubisz wyzwania i jesteś przedsiębiorczy, a Twój kapitał to:

  • entuzjazm i chęć osiągania wyznaczonych celów
  • inicjatywa w budowaniu relacji i otwartość na potrzeby klienta
  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • znajomość branży bankowej, doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą i/lub obsługą klientów jako dodatkowy atut

to praca na tym stanowisku jest dla Ciebie. Inwestuj w swój rozwój poprzez:

  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Banku
  • kompleksową obsługę klientów
  • aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
  • realizację transakcji gotówkowych i bezgotówkowych

To wszystko zaprocentuje:

  • umową o pracę w największym Banku w Polsce, bo wiemy jak ważne jest bezpieczeństwo zatrudnienia
  • stałym wynagrodzeniem oraz premią zależną od Twoich wyników, bo chcesz mieć wpływ na to, ile zarabiasz
  • elastycznym pakietem benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku po fundusz emerytalny, bo lubisz mieć wybór
  • prywatną, ogólnopolską opieką zdrowotną, bo zdrowie jest najważniejsze
  • profesjonalnym systemem szkoleń, bo zależy nam na Twoim rozwoju

Dołącz do nas lub poleć nas swoim znajomym.

pko, bank, bp

Zgłoszenia (CV) prosimy wysyłać za pomocą przycisku:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez PKO Bank Polski S.A. zawartych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko na które, niniejszym aplikuję.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez PKO Bank Polski S.A. i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego S.A. do potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji.

W dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania wszystkich lub wybranych z powyższych zgód. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH


Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) informujemy, że:

1. Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000026438, NIP: 525-000-77-38, REGON: 016298263, kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 250 000 000 zł, infolinia: 800 302 302, zwana dalej „PKO Bankiem Polskim SA” lub „Bankiem”.

2. Inspektor Ochrony Danych
Powołany został Inspektor Ochrony Danych. Adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, adres e-mail: iod@pkobp.pl. Szczegółowe dane są dostępne w oddziałach Banku oraz na stronie internetowej PKO Banku Polskiego SA;

3. Cel przetwarzania danych i podstawy prawne
Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie zgody.

4. Udostępnienie danych osobowych
Pani /Pana dane będą udostępnione firmie eRecruitment Solutions sp. z o.o.

5. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat.

6. Przysługujące prawa
W związku z przetwarzaniem przez PKO Bank Polski SA Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:
  • prawo dostępu do danych osobowych,
  • prawo do sprostowania danych osobowych,
  • prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania,
  • prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Bank będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
7. Wymóg podania danych
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.

8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie
Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.
 

Poznaj

PKO Bank Polski S.A.

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.

Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.

Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.

PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.

Podobne oferty

  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Tomaszów Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Specjalista ds. sprzedaży produktów finansowych - Kasjer

    SKOK im. Z. Chmielewskiego   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: sprzedaż kredytów, pożyczek, kart i innych produktów finansowych, rozmowy sprzedażowe, doradztwo, sporządzanie niezbędnej dokumentacji, transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Pekao Direct Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
  • Specjalista ds. sprzedaży produktów hipotecznych

    Bank Pocztowy S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami i aktywną sprzedaż produktów hipotecznych; realizacja celów sprzedażowych; kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsług;
  • Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

    PKO Bank Polski S.A.   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  rekrutacja online
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole: telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące, sprzedajesz produkty i usługi bankowe, przyjmujesz zlecenia od klientów, odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych, udzielasz informacji na temat produktów, dbasz o dobrą...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

    Pekao Direct Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Aktywnej sprzedaży produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu; Telefonicznej obsłudze klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowaniu długotrwałych...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.