poszukuje Kandydatów / Kandydatek do pracy na stanowisko:
Doradca Klienta ds. Obsługi Sektora Publicznego
Miejsce pracy: Zielona Góra
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
- Realizację założonego planu sprzedaży produktów finansowych;
- Budowę portfela Klientów z obszaru sektora publicznego, spółek komunalnych, podmiotów leczniczych, wspólnot mieszkaniowych, spółdzielni mieszkaniowych;
- Utrzymywanie relacji z pozyskanymi Klientami oraz obsługę posprzedażową;
- Uczestnictwo w pozyskiwaniu Klientów w trybie zamówień publicznych.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego (mile widziane ekonomiczne, finansowe lub prawnicze);
- Minimum roku doświadczenia w aktywnej sprzedaży produktów bankowych;
- Znajomości produktów i usług bankowych, mile widziana wiedza z zakresu rozwiązań produktowych dla klientów z sektora mieszkalnictwa lub firm;
- Znajomości systemów bankowych;
- Umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji z kontrahentami.
Dołącz do nas, a otrzymasz:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego;
- Samodzielne stanowisko pracy.
z dopiskiem: P/DZK/DK/03/18/ZIELONA GÓRA w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.