Najnowsze oferty pracy

  • Doradca ds. Obsługi Klienta – Medyczna Infolinia Obsługowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania: Rozwiązywanie problemów klientów (technicznych i merytorycznych). Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące). Budowanie relacji z klientami i troska o ich satysfakcję. Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom. Idealny kandydat/kandydatka: Jest osobą...
  • Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

    WBS Sp. z o.o.   Sokołów Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Przygotowywanie zestawień, prezentacji i dokumentów dla Klienta w...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    10 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

    Bellora Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Obowiązki: Aktywna telefoniczna prezentacja oferty; Negocjacje i finalizacja transakcji; Utrzymywanie relacji z klientami; Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji; Praca zespołowa w celu zapewnienia jakości obsługi klienta; Raportowanie wyników sprzedaży;
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Doświadczony Konsultant / Doświadczona Konsultantka ds. Telesprzedaży

    T-Mobile Polska   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 8 000 zł brutto/mies.
    12 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów; Budowanie długoletnich relacji z Klientami;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Budowania Relacji z Klientem

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Galeria Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalne doradztwo, obsługa i sprzedaż dla Klientów T-Mobile oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Sprzedaż i promocja różnorodnych produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Realizacja indywidualnych celów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   mazowieckie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Co oferujemy? Umowa zlecenie; Praca hybrydowa po wdrożeniu – min. 50% czasu zdalnie! Pełny etat: 8:00-16:00/9:00-17:00; Świetna lokalizacja: nasze biuro znajduje się w doskonałym węźle komunikacyjnym przy ul. Prostej; Fantastyczna atmosfera: pracujemy w naprawdę zgranym zespole z...
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Siedlce Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Siedlce
Doradca Klienta ds. Obsługi Klienta (Call Center)

Doradca Klienta ds. Obsługi Klienta (Call Center)

Omega Kancelarie Prawne Sp. z o.o.
Siedlce
praca stacjonarna
2736 dni temu

OMEGA KANCELARIE PRAWNE są ogólnopolską siecią Kancelarii Prawnych, tworzoną systematycznie od 2005 roku.
Naszym celem jest utworzenie w niedługim czasie Kancelarii OMEGA w każdym mieście.

Dotychczasowe Kancelarie tworzy zespół wykwalifikowanych prawników, radców prawnych i adwokatów specjalizujących się w różnych dziedzinach prawa, co powoduje, że jesteśmy w stanie pomóc wszystkim Klientom, nawet w najtrudniejszych sprawach i zagadnieniach prawnych.

Usługi prawne świadczymy bezpośrednio w naszych Oddziałach, oraz w drodze video konferencji internetowych, a także przez telefon, telefaks i pocztą internetową.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób gotowych podjąć współpracę na stanowisku:


Doradca Klienta ds. Obsługi Klienta (Call Center)
Miejsce pracy: Siedlce

Do zadań doradcy należeć będzie:

  • Pozyskiwanie nowych Klientów,
  • Utrzymywanie prawidłowych relacji z Klientami,
  • Aktywne pozyskiwanie współpracowników.

Wymagania:

  • Doświadczenie w sprzedaży usług,
  • Minimum średnie wykształcenie,
  • Przedsiębiorczość, orientacja na wynik oraz ambicja bycia najlepszym,
  • Zdolności organizacyjne,
  • Dyspozycyjność, odporność na stres.

Oferujemy:

  • Szkolenia przygotowujące do pracy na stanowisku doradcy,
  • Jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery w stabilnej firmie,
  • Możliwość współpracy w oparciu o umowę o dzieło, zlecenia lub umowę agencyjną,
  • Szansę doskonalenia zawodowego w oparciu o najlepsze praktyki.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
 

Podobne oferty

  • Doradca ds. Obsługi Klienta – Medyczna Infolinia Obsługowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania: Rozwiązywanie problemów klientów (technicznych i merytorycznych). Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące). Budowanie relacji z klientami i troska o ich satysfakcję. Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom. Idealny kandydat/kandydatka: Jest osobą...
  • Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

    WBS Sp. z o.o.   Sokołów Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Przygotowywanie zestawień, prezentacji i dokumentów dla Klienta w...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    10 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

    Bellora Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Obowiązki: Aktywna telefoniczna prezentacja oferty; Negocjacje i finalizacja transakcji; Utrzymywanie relacji z klientami; Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji; Praca zespołowa w celu zapewnienia jakości obsługi klienta; Raportowanie wyników sprzedaży;
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Doświadczony Konsultant / Doświadczona Konsultantka ds. Telesprzedaży

    T-Mobile Polska   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 8 000 zł brutto/mies.
    12 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów; Budowanie długoletnich relacji z Klientami;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Budowania Relacji z Klientem

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Galeria Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalne doradztwo, obsługa i sprzedaż dla Klientów T-Mobile oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Sprzedaż i promocja różnorodnych produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Realizacja indywidualnych celów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   mazowieckie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Co oferujemy? Umowa zlecenie; Praca hybrydowa po wdrożeniu – min. 50% czasu zdalnie! Pełny etat: 8:00-16:00/9:00-17:00; Świetna lokalizacja: nasze biuro znajduje się w doskonałym węźle komunikacyjnym przy ul. Prostej; Fantastyczna atmosfera: pracujemy w naprawdę zgranym zespole z...
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;