- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania, zakupów online oraz procesów reklamacyjnych
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail i chat
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Znajomość języka polskiego jako ojczystego
- Znajomość języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w contact center
- Znajomość popularnych aplikacji komputerowych i internetowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność w godzinach 08:00 - 20:00 (pon.-pt.) i 09:00 - 18:00 (sob.)
- Współpraca w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Elastyczne godziny pracy zapewniające równowagę między życiem zawodowym a prywatnym
- Praca w biurze, hybrydowo lub zdalnie
- Premie za rekomendacje pracowników
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości rozwoju, a także perspektywy awansu
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.