Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podlaskie
Doradca Klienta (branża telekomunikacyjna)

Doradca Klienta (branża telekomunikacyjna)

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
podlaskie
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
889 dni temu

Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.

Doradca Klienta (branża telekomunikacyjna)
Miejsce pracy: woj. podlaskie

Dla nas liczą się Twoje chęci do pracy, więc jeżeli chcesz pracować dla jednego z największych telekomów w kraju – ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Doświadczenie mile widziane, ale niewymagane!

Nie musisz zastanawiać się co i jak powiedzieć klientowi na początku swojej przygody u nas - mamy gotowe rozwiązania, dostarczamy wszystkie niezbędne narzędzia do pracy.

 


Do Twoich zadań należeć będzie:

  • przedłużanie abonamentów komórkowych obecnym klientom, których zobowiązanie dobiega końca,
  • budowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi Klientami.

 


Od kandydatów oczekujemy:

  • umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • motywacji do pracy oraz samodzielności i konsekwencji w działaniu,
  • entuzjazmu,
  • gotowości do pracy od poniedziałku do piątku (zmiany w przedziałach 10:00-18:00 oraz 12:00-20:00 w systemie „tydzień na tydzień”) + jedna obowiązkowa sobota w miesiącu w przedziale 10:00 – 18:00 (kwestia która sobota w miesiącu do uzgodnienia),
  • doświadczenia w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą Klienta – mile widziane.

 

 


W zamian oferujemy:

  • gwarantowana podstawa + atrakcyjny system prowizyjny „the sky is the limit”,
  • możliwość pracy w mniejszym wymiarze godzinowym dla uczniów trybu dziennego (godziny popołudniowe),
  • zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku z profesjonalną kadrą menadżerską, która przygotuje Cię i nauczy od podstaw jak rozmawiać z klientem,
  • wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń ON-LINE,
  • grupowe ubezpieczenie, OK System.
 

Poznaj

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.