Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Dla nas liczą się Twoje chęci do pracy, więc jeżeli chcesz pracować dla jednego z największych telekomów w kraju – ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Doświadczenie mile widziane, ale niewymagane!
Nie musisz zastanawiać się co i jak powiedzieć klientowi na początku swojej przygody u nas - mamy gotowe rozwiązania, dostarczamy wszystkie niezbędne narzędzia do pracy.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- przedłużanie abonamentów komórkowych obecnym klientom, których zobowiązanie dobiega końca,
- budowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi Klientami.
Od kandydatów oczekujemy:
- umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych,
- motywacji do pracy oraz samodzielności i konsekwencji w działaniu,
- entuzjazmu,
- gotowości do pracy od poniedziałku do piątku (zmiany w przedziałach 10:00-18:00 oraz 12:00-20:00 w systemie „tydzień na tydzień”) + jedna obowiązkowa sobota w miesiącu w przedziale 10:00 – 18:00 (kwestia która sobota w miesiącu do uzgodnienia),
- doświadczenia w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą Klienta – mile widziane.
W zamian oferujemy:
- gwarantowana podstawa + atrakcyjny system prowizyjny „the sky is the limit”,
- możliwość pracy w mniejszym wymiarze godzinowym dla uczniów trybu dziennego (godziny popołudniowe),
- zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku z profesjonalną kadrą menadżerską, która przygotuje Cię i nauczy od podstaw jak rozmawiać z klientem,
- wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń ON-LINE,
- grupowe ubezpieczenie, OK System.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.