Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego Klienta, ogólnokrajowej firmy świadczącej kompleksowe usługi z zakresu doradztwa finansowego, poszukujemy osób z pasją, które dołączą zespołu i będą wzmacniały pozycję firmy na lokalnym rynku na stanowisku:
Co możesz zyskać?
- pracę w unikalnym otoczeniu, dołączenie do pełnego pasji, zgranego zespołu w firmie o silnej marce,
- wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny na rynku system premiowy,
- elastyczne godziny pracy (home office),
- możliwość uczestniczenia w profesjonalnych szkoleniach oraz imprezach integracyjnych,
- samodzielność w pracy i jednocześnie dostęp do wiedzy doświadczonych specjalistów,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon).
Będziesz odpowiedzialny za:
- sprzedaż zróżnicowanej oferty firmy – kredyty hipoteczne i gotówkowe, programy oszczędnościowe, ubezpieczenia pojazdów i nieruchomości, ubezpieczenia na życie, chorobowe, prywatna opieka medyczna, inwestycje,
- realizację planów sprzedaży poprzez działania telemarketingowe (wsparcie ze strony firmowego call center) oraz spotkania osobiste z potencjalnymi klientami,
- zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientów, dbałość o długofalową współpracę i stałe dopasowanie oferty do potrzeb klientów,
- proponowanie klientom nieszablonowych rozwiązań.
Czego oczekujemy?
- doświadczenia w obsłudze klienta,
- umiejętności rozwijania relacji opartych na zaufaniu,
- zaangażowania, wytrwałości i skuteczności w realizacji celów,
- umiejętności pracy w zespole, a równocześnie dużej samodzielności,
- sukcesów w aktywnej sprzedaży produktów finansowych (mile widziane).