w związku z dynamicznym rozwojem w Polsce poszukuje osoby na stanowisko:
- Realizacja wyznaczonych celów zgodnie z polityką handlową firmy
- Sprzedaż telefoniczna
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków handlowych
- Kontakt i opieka handlowa nad klientami
- Przygotowywanie ofert i umów handlowych
- Analiza rynku
- Wsparcie dla handlowca zewnętrznego
- Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- Umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy
- Samodzielność
- Komunikatywność
- Automotywacja i entuzjazm do pracy
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca odbycie szkoleń
- Dobra znajomość aplikacji w środowisku Windows
Nade wszystko cenimy ludzi samodzielnych, doskonale znających branżę
i chcących rozwijać się wraz z nami.
Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w renomowanej firmie z europejskiej czołówki, dobre warunki wynagrodzenia, program szkoleń wspierających wszechstronny rozwój zawodowy, komfortowe i przyjazne środowisko pracy, uznanie dla wysokich kompetencji, samodzielności i kreatywności.
Poznaj
DACHSER Sp. z o.o.
Grupa DACHSER - firma rodzinna, będąca jednym ze światowych liderów w branży logistycznej, osiągająca roczne obroty przekraczające 5,6 mld Euro (netto skonsol.) oraz zatrudniająca ponad 30 000 pracowników w prawie 400 lokalizacjach na całym świecie.