Jungheinrich Polska Sp. z o.o. jest częścią światowego koncernu Jungheinrich AG produkującego najwyższej klasy sprzęt magazynowy. Od blisko 60 lat Jungheinrich tworzy - przy wykorzystaniu najnowszych osiągnięć technologicznych - urządzenia przyjazne w obsłudze, niezawodne i bezpieczne. Roczne obroty naszej firmy obecnej w ponad 30 krajach świata i zatrudniającej ponad 10.000 pracowników wynoszą ok. 2 mld EURO. Obecnie do naszego Oddziału w Sosnowcu poszukujemy Kandydatów / Kandydatek na stanowisko:
Nr Ref.: FB.SER_SOS_PRA
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie klientów i utrzymywanie istniejących kontaktów, realizację wyznaczonych planów sprzedaży kompleksowych usług serwisowych, przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji dla klientów oraz negocjowanie warunków umów serwisowych.
- wykształcenia min. średniego,
- doświadczenia w pracy na stanowisku handlowym, najchętniej w sektorze dóbr inwestycyjnych,
- komunikatywnej znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- dyspozycyjności i gotowości do podróży służbowych,
- prawa jazdy kat. B popartego kilkuletnim doświadczeniem w prowadzeniu samochodu,
- bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych, komunikatywności i rozwiniętych zdolności negocjacyjnych.
Na tym stanowisku idealnie sprawdzi się osoba, która łatwo nawiązuje kontakty, posiada silną motywację i nastawiona jest na osiągnięcie sukcesu.
- samodzielną pracę w rozwijającym się zespole,
- pracę z produktem należącym do ścisłej czołówki w swej branży,
- możliwość związania się z firmą o stabilnej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę,
- intensywne szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne,
- wynagrodzenie stałe + prowizje od wyników sprzedaży,
- pakiet socjalny,
- narzędzia umożliwiające efektywną pracę (szkolenia, samochód, telefon, laptop etc.).