Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy specjalista ds. administracyjno - handlowych

    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
  • Specjalista Wsparcia Operacyjnego

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych; Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej; Obsługa procesów sprzedażowych w systemach informatycznych; Obsługa posprzedażowa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Medicover sp. z o.o.   Szczecin, ul. Malczewskiego 26​    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców, obsługa systemów działu sprzedaży, generowanie różnego rodzaju raportów dla klientów,...
  • Specjalista Wsparcia Operacyjnego

    GRUPA PZU   Szczecin    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych; Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej; Obsługa procesów sprzedażowych w systemach informatycznych; Obsługa posprzedażowa...
  • Pracownik ds. E-Commerce

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Dział Zarządzania Sprzedażą Internetową Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: opieka nad właściwym działaniem sklepu internetowego, przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych z działań e-marketingowych.
  • Specjalista ds. Dokumentacji Sprzedażowej

    MEGAENERGY Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
  • Menadżer sprzedaży

    Lumel Alucast Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych na rynku USA , inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie długotrwałych relacji z klientami,...
  • Members Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Danish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Microsoft Azure Customer Success - AI (Senior Analyst with English)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...
Zobacz więcej ofert pracy

Doradca ds. wsparcia sprzedaży (Sales Support)

Schenker Sp. z o.o.
Tarnowo Podgórne, Tarnowo Podgorne, Greater Poland
praca stacjonarna
619 dni temu
Doradca ds. wsparcia sprzedaży (Sales Support)
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne, Tarnowo Podgorne, Greater Poland
Nr ref.: 145560_1666857420

DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Doradca ds. wsparcia sprzedaży przyczynia się do rozwoju rentownej sprzedaży całego portfela usług DB Schenker poprzez wsparcie wewnętrzne dla zespołu sprzedaży. Doradca wspiera handlowców w przygotowywaniu ofert, umów, wycen, aktualizacji cenników, aneksów. To rola stacjonarna, niezwiązana z odbywaniem osobistych wizyt u Klientów. Jeżeli jednak chcesz rozpocząć pracę w dziale sprzedaży - będzie to dla Ciebie świetny start. W DB Schenker pracujemy etycznie, zgodnie z naszymi wartościami - Klient jest dla nas partnerem, a naszym celem jest dostarczyć wartość zarówno dla biznesu Klienta, jak i naszego. Pracujemy zespołowo, pomagamy sobie i szanujemy się wzajemnie. Jeżeli podzielasz te wartości, czytaj dalej... :)

Zakres zadań:

  • Aktywne rozpoznanie i przekazanie potencjałów klientów w celu ich pozyskania,
  • Przygotowywanie ofert i umów dla klientów,
  • Aktualizacja cenników w systemach IT DB Schenker,
  • Prowadzenie dokumentacji Klientów wraz z przedstawicielem Field Sales,
  • Sporządzanie raportów wewnętrznych i analiz handlowych,
  • Aktywny rozwój sprzedaży całego portfela usług DB Schenker poprzez wspieranie Zespołu Sprzedażowego w realizacji zadań.

Nasze wymagania:

  • Pierwsze doświadczenia w obszarze sprzedaży lub w branży TSL,
  • Wyższe wykształcenie,
  • Komunikatywność i otwartość,
  • Szybkość w działaniu i podejmowaniu decyzji,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność skupiania się na celach,
  • Umiejętność budowania relacji sprzedażowych przez telefon - cold calling,
  • Przywiązywanie dużej wagi do jakości usług świadczonych na rzecz klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2.

Nasza oferta:

  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia),
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista ds. administracyjno - handlowych

    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
  • Specjalista Wsparcia Operacyjnego

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych; Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej; Obsługa procesów sprzedażowych w systemach informatycznych; Obsługa posprzedażowa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Medicover sp. z o.o.   Szczecin, ul. Malczewskiego 26​    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców, obsługa systemów działu sprzedaży, generowanie różnego rodzaju raportów dla klientów,...
  • Specjalista Wsparcia Operacyjnego

    GRUPA PZU   Szczecin    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych; Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej; Obsługa procesów sprzedażowych w systemach informatycznych; Obsługa posprzedażowa...
  • Pracownik ds. E-Commerce

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Dział Zarządzania Sprzedażą Internetową Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: opieka nad właściwym działaniem sklepu internetowego, przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych z działań e-marketingowych.
  • Specjalista ds. Dokumentacji Sprzedażowej

    MEGAENERGY Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
  • Menadżer sprzedaży

    Lumel Alucast Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych na rynku USA , inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie długotrwałych relacji z klientami,...
  • Members Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Danish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Microsoft Azure Customer Success - AI (Senior Analyst with English)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...