Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta

    HorizonJobs   Suchy Las    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 9 100 zł brutto/mies.
    1 dni
    Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów; zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami; przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Plewiska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Suchy Las    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 600 - 6 200 zł brutto/mies.
    6 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Swadzim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 600 - 6 200 zł brutto/mies.
    6 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Przedstawiciel Handlowy / Handlowiec

    Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   2 000 - 25 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych produktami z branży OZE. Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych klientom. Doradztwo techniczne dotyczące zastosowania pomp ciepła i fotowoltaiki. Realizacja planów sprzedażowych i osiąganie założonych celów...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Wawel SA   Poznań    praca mobilna
    specjalista (mid)
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: wiesz co to kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży na Rynku Niezależnym i Nowoczesnym - zapraszamy do zespołu; chcesz dbać o odpowiednią ekspozycję produktów; nawiązujesz i utrzymujesz kontakty z Klientami; wiesz jak budować pozytywny wizerunek...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Wawel SA   Oborniki    praca mobilna
    specjalista (mid)
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: wiesz co to kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży na Rynku Niezależnym i Nowoczesnym - zapraszamy do zespołu; chcesz dbać o odpowiednią ekspozycję produktów; nawiązujesz i utrzymujesz kontakty z Klientami; wiesz jak budować pozytywny wizerunek...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Poznań    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych

    OPTIMO Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do zadań należą: Doradzanie w telekomunikacji i ICT. Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert. Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych. Śledzenie trendów rynkowych. Opieka nad przydzielonymi klientami. Rozkład pracy: 60% czasu na zdobywanie klientów, 40% dla stale współpracujących. 50%...
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Poznań    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    1 dni
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
Zobacz więcej ofert pracy

Doradca ds. wsparcia sprzedaży (Sales Support)

Schenker Sp. z o.o.
Tarnowo Podgórne, Tarnowo Podgorne, Greater Poland
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
691 dni temu
Doradca ds. wsparcia sprzedaży (Sales Support)
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne, Tarnowo Podgorne, Greater Poland
Nr ref.: 145560_1660645014

DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Doradca ds. wsparcia sprzedaży przyczynia się do rozwoju rentownej sprzedaży całego portfela usług DB Schenker poprzez wsparcie wewnętrzne dla zespołu sprzedaży. Doradca wspiera handlowców w przygotowywaniu ofert, umów, wycen, aktualizacji cenników, aneksów. To rola stacjonarna, niezwiązana z odbywaniem osobistych wizyt u Klientów. Jeżeli jednak chcesz rozpocząć pracę w dziale sprzedaży - będzie to dla Ciebie świetny start. W DB Schenker pracujemy etycznie, zgodnie z naszymi wartościami - Klient jest dla nas partnerem, a naszym celem jest dostarczyć wartość zarówno dla biznesu Klienta, jak i naszego. Pracujemy zespołowo, pomagamy sobie i szanujemy się wzajemnie. Jeżeli podzielasz te wartości, czytaj dalej... :)

Zakres zadań:

  • Aktywne rozpoznanie i przekazanie potencjałów klientów w celu ich pozyskania,
  • Przygotowywanie ofert i umów dla klientów,
  • Aktualizacja cenników w systemach IT DB Schenker,
  • Prowadzenie dokumentacji Klientów wraz z przedstawicielem Field Sales,
  • Sporządzanie raportów wewnętrznych i analiz handlowych,
  • Aktywny rozwój sprzedaży całego portfela usług DB Schenker poprzez wspieranie Zespołu Sprzedażowego w realizacji zadań.

Nasze wymagania:

  • Pierwsze doświadczenia w obszarze sprzedaży lub w branży TSL,
  • Wyższe wykształcenie,
  • Komunikatywność i otwartość,
  • Szybkość w działaniu i podejmowaniu decyzji,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność skupiania się na celach,
  • Umiejętność budowania relacji sprzedażowych przez telefon - cold calling,
  • Przywiązywanie dużej wagi do jakości usług świadczonych na rzecz klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2.

Nasza oferta:

  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia),
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Doradca Klienta

    HorizonJobs   Suchy Las    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 9 100 zł brutto/mies.
    1 dni
    Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów; zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami; przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Plewiska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Suchy Las    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 600 - 6 200 zł brutto/mies.
    6 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Swadzim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 600 - 6 200 zł brutto/mies.
    6 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Przedstawiciel Handlowy / Handlowiec

    Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   2 000 - 25 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych produktami z branży OZE. Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych klientom. Doradztwo techniczne dotyczące zastosowania pomp ciepła i fotowoltaiki. Realizacja planów sprzedażowych i osiąganie założonych celów...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Wawel SA   Poznań    praca mobilna
    specjalista (mid)
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: wiesz co to kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży na Rynku Niezależnym i Nowoczesnym - zapraszamy do zespołu; chcesz dbać o odpowiednią ekspozycję produktów; nawiązujesz i utrzymujesz kontakty z Klientami; wiesz jak budować pozytywny wizerunek...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Wawel SA   Oborniki    praca mobilna
    specjalista (mid)
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: wiesz co to kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży na Rynku Niezależnym i Nowoczesnym - zapraszamy do zespołu; chcesz dbać o odpowiednią ekspozycję produktów; nawiązujesz i utrzymujesz kontakty z Klientami; wiesz jak budować pozytywny wizerunek...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Poznań    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych

    OPTIMO Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do zadań należą: Doradzanie w telekomunikacji i ICT. Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert. Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych. Śledzenie trendów rynkowych. Opieka nad przydzielonymi klientami. Rozkład pracy: 60% czasu na zdobywanie klientów, 40% dla stale współpracujących. 50%...
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Poznań    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    1 dni
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.