Dołącz do AXA DIRECT (AVANSSUR S.A. Oddział w Polsce) oraz AXA Ubezpieczenia TUiR S.A. (powstałej po przejęciu BRE Ubezpieczenia) spółek działających w branży ubezpieczeń majątkowych i będących częścią Grupy AXA, jednego z liderów ubezpieczeniowych na świecie.
Doradca ds. Ubezpieczeń w Dziale Obsługi Klienta (Call Center)
Miejsce pracy: Warszawa
Jeśli czujesz, że ta oferta jest dla Ciebie – z naszej strony otrzymasz:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe, oraz premię wynikową bez limitów zarobkowych
- Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport/bilety do kina
- Profesjonalne szkolenie wstępne przed rozpoczęciem pracy za które otrzymasz wynagrodzenie
- Możliwość udziału w wielu poza zawodowych inicjatywach
- Konkursy sprzedażowe i animacje
- Coachingi rozwojowe
- Pracę w elastycznym systemie zmianowym
- Pracę w młodym i profesjonalnym zespole, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych
- Zdrowe jabłka i kawę na dobry początek dnia
- Możliwość dołączenia do klubu AXA Run i naszej drużyny piłkarskiej
- Darmowe wi-fi w biurze
- Pracę w centrali firmy z dobrym dojazdem (blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego)
Jeśli jesteś:
- Komunikatywny i lubisz pracę z ludźmi
- Energiczny i zmotywowany do działania
- Zorientowany na osiąganie wyznaczonych celów
- Nastawiony na potrzeby Klienta
Czym będziesz się zajmować?
- Telefoniczną obsługą Klienta w ruchu przychodzącym i wychodzącym
- Odnawianiem umów Ubezpieczeń
- Sprzedażą dodatkowych produktów do zawartych umów ubezpieczeniowych
- Dbaniem o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowaniem długoterminowej relacji opartej na zaufaniu
- Dbaniem o pozytywny wizerunek firmy zgodny z naszymi standardami