Razem ze swoimi klientami i partnerami handlowymi, Grupa Allianz tworzy jedną z najsilniejszych społeczności finansowych, która jest obecna w ponad 70 krajach. Około 78 milionów klientów indywidualnych i korporacyjnych polega na wiedzy, globalnym zasięgu, sile kapitału i trwałości Allianz, które pomagają im w pełni wykorzystać możliwości finansowe oraz zabezpieczyć się przed ryzykiem. Naszą ambicją jest być partnerem z wyboru – z doskonałymi pracownikami, wynikami operacyjnymi i siłą finansową. Dołącz do nas, aby być częścią naszej społeczności!
Grupa Allianz Polska poszukuje kandydatów do pracy w Zespole Telefonicznej Obsługi Poszkodowanych na stanowisku:
Zakres odpowiedzialności:
- Obsługa klientów w zakresie telefonicznej rejestracji szkód i roszczeń
- Kierowanie szkód na właściwe ścieżki likwidacji
- Pomoc poszkodowanym w zakresie uzyskania świadczeń assistance
- Realizacja innych zadań związanych z pomocą poszkodowanym i wsparciem likwidacji szkód
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie minimum średnie lub w trakcie studiów
- Dyspozycyjność (praca zmianowa)
- Bardzo dobra dykcja oraz miły głos
- Chęć zdobywania wiedzy z zakresu likwidacji szkód i obsługi klienta
- Umiejętność szybkiego uczenia się
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Zainteresowanie motoryzacją będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Pracę w zespole o wysokich kwalifikacjach
- Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w systemie zmianowym
- Wynagrodzenie godzinowe oraz dodatkowa premia z tytułu dobrych wyników
- Wdrożenie umożliwiające samodzielną pracę na stanowisku
- Pomoc i wsparcie podczas rozmów z klientami
- Świetną atmosferę w zgranym zespole
- Pakiet szkoleń i dalsze możliwości rozwoju w strukturach firmy
- Dla osób z najlepszymi wynikami możliwość podpisania umowy o pracę