Razem ze swoimi klientami i partnerami handlowymi, Grupa Allianz tworzy jedną z najsilniejszych społeczności finansowych, która jest obecna w ponad 70 krajach. Około 78 milionów klientów indywidualnych i korporacyjnych polega na wiedzy, globalnym zasięgu, sile kapitału i trwałości Allianz, które pomagają im w pełni wykorzystać możliwości finansowe oraz zabezpieczyć się przed ryzykiem. Naszą ambicją jest być partnerem z wyboru – z doskonałymi pracownikami, wynikami operacyjnymi i siłą finansową. Dołącz do nas, aby być częścią naszej społeczności!!
Grupa Allianz Polska poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:
Doradca ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 1306
Zakres odpowiedzialności:
- Udzielanie informacji o produktach ubezpieczeniowych
- Realizacja dyspozycji zlecanych przez Klientów
- Wsparcie pracowników agencji i oddziałów w zakresie produktowym i systemowym
- Opieka nad stałymi Klientami
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie minimum średnie lub w trakcie studiów
- Dyspozycyjność (praca zmianowa)
- Bardzo dobra dykcja oraz miły głos
- Nastawienie na wysoką jakość obsługi Klienta
- Umiejętność szybkiego uczenia się
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
- Pracę w zespole o wysokich kwalifikacjach w międzynarodowej firmie
- Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w systemie zmianowym
- Wynagrodzenie godzinowe oraz dodatkowa premia z tytułu dobrych wyników
- Elastyczne godziny pracy (możliwość indywidualnego dopasowania grafiku)
- Wdrożenie umożliwiające samodzielną pracę na stanowisku
- Pomoc i wsparcie podczas rozmów z klientami
- Świetną atmosferę w zgranym zespole
- Pakiet szkoleń i dalsze możliwości rozwoju w strukturach firmy
- Dla osób z najlepszymi wynikami możliwość podpisania umowy o pracę