- Jesteśmy liderem rynku – największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowej. Procesujemy blisko 1,5 mld transakcji bezgotówkowych rocznie.
- Obsługujemy transakcje dla ponad 358 tys. terminali POS, również dla Klientów z Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Hiszpanii.
- eService to najszybciej rozwijająca się firma w obszarze transakcji bezgotówkowych w Polsce.
- Nasza firma należy do amerykańskiej spółki EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
Dołącz już dziś do eService jako:
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- będziesz wykonywać połączenia sprzedażowe do potencjalnych Klientów z naszej bazy CRM oraz tych, którzy zgłosili się do nas w celu pozyskania oferty
- będziesz przygotowywać i wysyłać dokumentację sprzedażową do Klienta
- będziesz prowadzić rozmowy retencyjne z Klientami, czyli ustalać powód chęci rozwiązania współpracy oraz podejmować próby jej wznowienia i utrzymania.
Nasze wymagania:
- posiadasz min. półroczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta lub sprzedaży
- masz opanowane techniki sprzedaży, negocjacji i chcesz dalej rozwijać te kompetencje
- jesteś samodzielny/a i potrafisz dobrze organizować swój czas pracy
- lubisz nawiązywać nowe kontakty i rozmawiać z innymi
- chcesz dołączyć do zgranego, wesołego i zaangażowanego zespołu Centrum Współpracy z Klientem, który nauczy Cię wszystkiego o branży płatności elektronicznych
Na co możesz liczyć:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny system premiowy bazujący na Twoich wynikach
- bardzo dobrą atmosferę w pracy i wspierający zespół
- ciekawe wyzwania w szybko rozwijającej się branży płatności elektronicznych
- rozwój zawodowy w międzynarodowym otoczeniu
- korzystne godziny pracy Centrum Współpracy z Klientem - najwcześniej rozpoczniesz o godzinie 8:00, a skończysz najpóźniej o 18:00
- elastyczne godziny pracy w piątki
- pakiet benefitów pozapłacowych
Czekamy na Twoje zgłoszenie
Aplikuj już teraz!