Ogłoszenie numer: 6617523, z dnia 2022-03-29
Izodom 2000 Polska – jesteśmy producentem kompleksowego systemu do budowy domów energooszczędnych i pasywnych, który umożliwia szybkie wznoszenie zdrowych, bezpiecznych i wygodnych budynków. Nasza autorska technologia Izodom 2000 służy naszym Klientom na całym świecie od ponad 30 lat. Jakość naszych produktów potwierdzają liczne certyfikaty, nagrody i wyróżnienia zdobyte w Polsce i za granicą oraz opinie zadowolonych użytkowników. Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie i dokładamy wszelkich starań aby nasza działalność była zgodna z filozofią zrównoważonego rozwoju.
Chcesz mieć realny wpływ na środowisko?
Chcesz promować polskie rozwiązania w budownictwie?
Lubisz się rozwijać?
Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na wsparcie w bieżącej pracy.
Dołącz do pracodawcy, któremu zależy!
Doradca ds. rozwoju biznesu na rynku polskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży wybranych grup produktów we współpracy z innymi działami, Klientami i Partnerami
- Realizacja strategii pozyskania rentownych partnerstw - dystrybutorzy, deweloperzy, firmy budowalne, partnerskie biura architektoniczno-projektowe
- Realizacja działań związanych z pozyskiwaniem kluczowych Klientów i Partnerów na rynku krajowym
- Wsparcie procesów sprzedażowych na rynku polskim
- Proponowanie rozwiązań i inicjatyw w zakresie dotarcia do nowych Partnerów
- Udział w tworzeniu nowatorskich rozwiązań w zakresie zwiększenia sprzedaży dla klientów i Partnerów biznesowych
- Udział w targach i wydarzeniach branżowych oraz dniach otwartych
- Pomoc przy organizacji szkoleń dla Partnerów oraz szkoleń popularyzujących produkty i działanie firmy
- Pomoc w procesie wprowadzania nowych produktów na rynek
- Monitorowanie i analiza trendów rynkowych dotyczących obszaru sprzedaży oraz rekomendowanie konkretnych rozwiązań nastawionych na wzrost
Wymagania
- Doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży materiałów budowlanych
- Doświadczenie w pracy w systemie CRM
- Wykształcenie wyższe (preferowane inżynierskie, marketingowe lub związane z zarządzaniem)
- Znajomość i świadome stosowanie technik sprzedaży
- Umiejętność obsługi MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Łatwość nawiązywania kontaktów i formułowania myśli
- Samodzielność w działaniu i podejmowaniu inicjatyw
- Znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem (francuski, niemiecki, włoski, hiszpański, angielski)
Dodatkowe oczekiwania:
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
- Zaangażowanie, energia i zapał do pracy;
- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole;
- Zdolności analityczne, sumienność, dokładność, skrupulatność i rzetelność.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę firmie działającej na rynku od 1991 roku – u lidera technologicznego na rynku europejskim
- Szkolenia zawodowe z zakresu m.in. umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, organizacji pracy, zarządzania zadaniami i profesjonalnej obsługi klientów biznesowych
- Stałe wsparcie merytoryczne ze strony zespołu i przełożonych
- Atrakcyjny system motywacji finansowej i pozafinansowej
- Możliwość zdobycia wiedzy specjalistycznej i doświadczeń zawodowych
- Możliwość znacznego poszerzenia kompetencji
- Wyjazdy na targi i konferencje branżowe
- Niezbędne narzędzia pracy