Doradca ds. Obsługi Telefonicznej
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: TEL/014/UJX
ZADANIA:
- Telefoniczna Obsługa Klientów - infolinia przychodząca obsługowo-sprzedażowa
- Do-sprzedaż produktów nieenergetycznych oraz umów lojalnościowych
- Obsługa mailowa Klientów m.in. przyjmowanie reklamacji, procesowanie pism
- Wykonywanie podstawowych rozliczeń na kontach Klientów
- Wprowadzanie danych do systemów m.in. dane teleadresowe
- Bieżące rozwiązywanie problemów i wsparcie dla Klientów
WYMAGANIA:
- Doświadczenie w pracy w Telefonicznej Obsłudze Klienta
- Doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług
- Umiejętności sprzedażowe z uwzględnieniem sposobów i technik skutecznej komunikacji oraz identyfikowania potrzeb Klientów
- Umiejętność pracy pod presją czasu w stale zmieniającym się środowisku
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Orientacja na cel i nastawienie na Klienta
- Dokładność i dobre zorganizowanie
- Otwartość na zmiany
- Innowacyjność i kreatywność
- Znajomość środowiska MS Office
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- Praca w międzynarodowej firmie o mocnej pozycji na rynku i wysokich standardach działania
- Praca pełna wyzwań w dynamicznie rozwijającej się branży
- Możliwość rozwoju
- Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multi Sport, karta żywieniowa)
- Platforma szkoleniowa online
- Manpowerpremium - program zniżkowy na produkty i usługi
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.