Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy; Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Współpraca z...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie standardowych procesów płacowych klientów, Sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacowej (w tym także na potrzeby GUS, PFRON, ZUS), Przygotowanie i/lub...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Budowania Relacji z Klientem

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Galeria Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalne doradztwo, obsługa i sprzedaż dla Klientów T-Mobile oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Sprzedaż i promocja różnorodnych produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Realizacja indywidualnych celów...
  • Konsultant / Konsultantka w Contact Center

    T-Mobile Polska   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, KEN 98    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom. Jeżeli zatem:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
  • Greek Customer Support Agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Are you fluent in Greek and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
Zobacz więcej ofert pracy

Doradca ds. Obsługi Klienta

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1921 dni temu


Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb. 

 

Aktualnie do Naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko:


Doradca ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

 

 

Zadaniem Doradcy Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych, zapytań o produkty, informacji marketingowych oraz zapytań o konkursy bez względu na wybrany kanał kontaktu.

 

Do zadań Konsultantów należy:
  • bieżące telefoniczne i emailowe informowanie Klientów o ofercie
  • udzielanie wyczerpujących odpowiedzi na zadawane przez Klientów pytania
  • realizowanie zadań zlecanych przez Koordynatora w zakresie realizacji świadczenia usługi Infolinii
  • sprawne obsługiwanie Klientów na najwyższym poziomie i dbanie o ich satysfakcję
  • budowanie pozytywnego wizerunku Klienta
  • realizowanie celów indywidualnych i grupowych
  • poszerzanie wiedzy – uczestnictwo w szkoleniach i coachingach
Wymagania:
  • znajomość j.polskiego i j. angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie
  • wykształcenie minimum średnie
  • samodzielność
  • odpowiedzialność
  • komunikatywność
  • umiejętność wyciągania wniosków
  • doświadczenie w obsłudze klienta (infolinia minimum 6 miesięcy)
Oferujemy:
  • możliwość pracy w zgranym zespole nastawionym na sukces
  • umowę o pracę
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • atrakcyjną lokalizację biura
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy; Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Współpraca z...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie standardowych procesów płacowych klientów, Sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacowej (w tym także na potrzeby GUS, PFRON, ZUS), Przygotowanie i/lub...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Budowania Relacji z Klientem

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Galeria Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalne doradztwo, obsługa i sprzedaż dla Klientów T-Mobile oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Sprzedaż i promocja różnorodnych produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Realizacja indywidualnych celów...
  • Konsultant / Konsultantka w Contact Center

    T-Mobile Polska   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, KEN 98    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom. Jeżeli zatem:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
  • Greek Customer Support Agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Are you fluent in Greek and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...