Doradca ds Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa Al.Jerozolimskie 184
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- Aktywne nawiązywanie kontaktu z Klientami za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji
- Telefoniczna obsługa Klientów
- Zarządzanie bazą danych Klientów
- Aktywne pozyskiwanie i odbiór zamówień od Klientów za pomocą dostępnych narzędzi
- Wprowadzanie zamówień do systemu
- Telefoniczna sprzedaż artykułów dostępnych w ofercie
- Obsługa reklamacji
Nasze oczekiwania:
- entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy
- wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe)
- doświadczenie w zakresie sprzedaży
- umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych
- umiejętność analizy danych
- dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel, MS PowerPoint)
Mamy Ci do zaoferowania:
- umowę o pracę i możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej, międzynarodowej firmie handlowej
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy rosnący w zależności od osiąganych wyników
- bogaty pakiet socjalny (m.in. pakiet prywatnej opieki medycznej, zniżki na zakupy w MAKRO)
- przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Poznaj
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Dlaczego warto?
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Proces rekrutacji
- Krok Analiza CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Podpisanie umowy