DOŁĄCZ DO NAS I OBEJMIJ STANOWISKO
Doradca ds. Obsługi Klienta Francuskojęzycznego
Centrala, Contact Center
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Legnicka
Nr ref: DKFR/03/WR
Twoja rola:
- telefoniczna obsługa polskich oraz zagranicznych Klientów Banku (francuskojęzycznych)
- realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dodatkowych produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
- budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
Twoje doświadczenie i umiejętności:
- swobodne komunikowanie się w języku francuskim oraz polskim
- umiejętność aktywnego słuchania
- komunikatywność i pozytywnie nastawione wobec innych
- chęć poznania banku od podszewki i nauki produktów bankowych
- min. średnie wykształcenie
- umiejętność obsługi komputera