Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Firma specjalizuje się w pracy tymczasowej, rekrutacjach stałych, doradztwie biznesowym i szkoleniach oraz w optymalizacji procesów HR-owych. Eksperci Grupy Progres działają w ponad 20. prężnie działających oddziałach na terenie Polski i Ukrainy. Firmie, w ciągu 15 lat, zaufało ponad 1300 firm. Rocznie zatrudnia 20 tysięcy pracowników. Grupa Progres w 2015 roku wdrożyła w życie autorskie wydarzenie – Kurs na HR. To ekspercka debata środowisk nauki, biznesu i władz samorządowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Pozyskiwanie ofert sprzedaży/ wynajmu nieruchomości na terenie Trójmiasta;
- Przygotowywanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości;
- Koordynowanie transakcji, prezentacja oraz prowadzenie negocjacji;
- Bezpośrednia i kompleksowa obsługa klientów;
- Organizacja umów przedwstępnych i umów sprzedaży;
- Nawiązywanie długotrwałych relacji z kontrahentami;
- Budowanie własnej bazy klientów;
- Regularnie monitorowanie rynku;
- Stała współpraca z zespołem.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w branży nieruchomości;
- Umiejętności skutecznej komunikacji i pracy pod presją czasu;
- Znajomość lokalnego rynku nieruchomości;
- Sprawnego zarządzania czasem własnym oraz samodzielnej organizacji pracy;
- Uporu w dążeniu do celu i chęć ciągłego doskonalenia;
- Mile widziane własne kontakty handlowe;
- Komunikatywności i otwartości w relacjach z innymi;
- Dobrze rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych.
Nasz Klient oferuje:
- Stabilną pracę w firmie o 20-letnim doświadczeniu na rynku;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Elastyczne godziny pracy;
- Dobrze usytuowana siedziba firmy;
- Wynagrodzenie podstawowe + system premiowy;
- Partnerskie zasady i warunki współpracy z zespołem oraz przełożonym;
- Komputer oraz telefon służbowy;
- Ciekawą oraz pełną wyzwań pracę.