Na co dzień w pracy: Wspierasz klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących;
w tej roli będziesz odpowiadać za: sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; budowanie długotrwałych relacji z klientami bankowości detalicznej; promowanie zdalnych kanałów dystrybucji; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów...
w tej roli będziesz odpowiadać za: aktywna sprzedaż produktów bankowych w tym produktów inwestycyjnych; współpraca z obecnymi klientami banku; identyfikowanie potrzeb klientów w kontekście długoterminowych celów oszczędnościowych; budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
Expanderdolnośląskie
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior
14 dni
Na co dzień w pracy: Wspierasz klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących;
Meridian Doradcy Finansowi to niezależna firma doradztwa finansowego stworzona z myślą o Klientach i ich potrzebach. Naszą specjalnością jest obiektywizm i bezstronność w doborze najlepszych rozwiązań kredytowych dla naszych Klientów.
Jeśli cenisz sobie profesjonalizm i niezależność w działaniu, indywidualne podejście do Klienta, zależy Ci na rozwoju zawodowym i osobistym, szanujesz swój czas, a przede wszystkim wierzysz w to co robisz – ta oferta jest skierowana do Ciebie.
Doradca ds. kredytów hipotecznych
Miejsce pracy: Łódź
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań kredytowych zgodnych z potrzebami i oczekiwaniami Klientów,
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami oraz partnerami biznesowymi firmy.
Od Kandydatów wymagamy:
doświadczenia w branży finansowej,
wysokiej kultury osobistej,
determinacji w dążeniu do osiągnięcia celów.
Oferujemy:
atrakcyjny system wynagradzania dopasowany do indywidualnych preferencji,
pomoc w pozyskaniu klientów kupujących nieruchomości,
Na co dzień w pracy: Wspierasz klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących;
w tej roli będziesz odpowiadać za: sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; budowanie długotrwałych relacji z klientami bankowości detalicznej; promowanie zdalnych kanałów dystrybucji; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów...
w tej roli będziesz odpowiadać za: aktywna sprzedaż produktów bankowych w tym produktów inwestycyjnych; współpraca z obecnymi klientami banku; identyfikowanie potrzeb klientów w kontekście długoterminowych celów oszczędnościowych; budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
Expanderdolnośląskie
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior
14 dni
Na co dzień w pracy: Wspierasz klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących;