Ogłoszenie numer: 6617661, z dnia 2022-03-29
Izodom 2000 Polska – jesteśmy producentem kompleksowego systemu do budowy domów energooszczędnych i pasywnych, który umożliwia szybkie wznoszenie zdrowych, bezpiecznych i wygodnych budynków. Nasza autorska technologia Izodom 2000 służy naszym Klientom na całym świecie od ponad 30 lat. Jakość naszych produktów potwierdzają liczne certyfikaty, nagrody i wyróżnienia zdobyte w Polsce i za granicą oraz opinie zadowolonych użytkowników. Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie i dokładamy wszelkich starań aby nasza działalność była zgodna z filozofią zrównoważonego rozwoju.
Chcesz mieć realny wpływ na środowisko?
Chcesz promować polskie rozwiązania w budownictwie?
Lubisz się rozwijać?
Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na wsparcie w bieżącej pracy.
Dołącz do pracodawcy, któremu zależy!
Doradca ds. Klientów strategicznych na rynkach zagranicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Realizacja strategii pozyskania rentownych partnerstw - dystrybutorzy, deweloperzy, firmy budowalne, partnerskie biura architektoniczno-projektowe
- Rozwój biznesu i rynków - identyfikowanie potencjalnych możliwości rozwoju biznesu i kreowanie polityki rozwoju nowych obszarów biznesowych.
- Realizacja działań związanych z pozyskiwaniem kluczowych Klientów i Partnerów na rynkach krajowym i zagranicznych
- Wsparcie sprzedaży poprzez zapewnienie dobrego wizerunku i rozpoznawalności firmy oraz jej produktów na rynku
- Udział we wdrażaniu najskuteczniejszych modeli biznesowych i sprzedażowych
- Wdrażanie efektywnych standardów pracy w firmie, obsługi Klientów oraz działań posprzedażowych
- Aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży wybranych grup produktów we współpracy z innymi działami, Klientami i Partnerami
- Wsparcie w tworzeniu nowych możliwości biznesowych i w rozwoju sieci partnerskiej
- Proponowanie rozwiązań i inicjatyw w zakresie dotarcia do nowych Partnerów
- Udział w tworzeniu nowatorskich rozwiązań w zakresie zwiększenia sprzedaży dla klientów i Partnerów biznesowych
- Pomoc przy organizacji systemu efektywnych szkoleń dla Partnerów
- Pomoc w procesie wprowadzania nowych produktów na rynek
- Monitorowanie i analiza trendów rynkowych dotyczących obszaru sprzedaży oraz rekomendowanie konkretnych rozwiązań nastawionych na wzrost
Wymagania
- Doświadczenie w pracy związanej z rozwijaniem sieci sprzedaży B2B w branży budowlanej
- Znajomość technik i zagadnień związanych z przeprowadzaniem badań rynku
- Wykształcenie wyższe (preferowane inżynierskie, marketingowe lub związane z zarządzaniem)
- Umiejętność obsługi MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Znajomość specyfiki pracy w programach CRM
- Dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację z klientami
- Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
Dodatkowe oczekiwania:
- Łatwość nawiązywania kontaktów i formułowania myśli
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- Zaangażowanie, energia i zapał do pracy
- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole
- Zdolności analityczne, sumienność, dokładność, skrupulatność i rzetelność
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie działającej na rynku od 1991 roku – u lidera technologicznego na rynku europejskim
- Szkolenia zawodowe z zakresu m.in. umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, organizacji pracy, zarządzania zadaniami i profesjonalnej obsługi klientów biznesowych
- Stałe wsparcie merytoryczne ze strony zespołu i przełożonych
- Atrakcyjny system motywacji finansowej i pozafinansowej
- Możliwość zdobycia wiedzy specjalistycznej i doświadczeń zawodowych
- Możliwość znacznego poszerzenia kompetencji
- Wyjazdy na targi i konferencje branżowe
- Niezbędne narzędzia pracy