Bank Pocztowy S.A.
Oddział BP S.A. w Szczecinie
poszukuje osób na stanowisko:
Główne zadania osoby zatrudnionej to:
- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi Klientami indywidualnymi i pozyskiwanie ich dla Banku,
- diagnozowanie potrzeb oraz oczekiwań Klientów w zakresie oferty Banku,
- aktywna sprzedaż produktów bankowych,
- organizacja przedsięwzięć zmierzających do zwiększenia sprzedaży w zakresie rachunków i depozytów.
- wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych,
- wiedzę na temat zagadnień z dziedziny finansów i bankowości,
- umiejętność sprzedaży oraz pozyskiwania nowych Klientów,
- profesjonalizm i wytrwałość w dążeniu do celu.
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- motywacyjny system wynagradzania,
- szkolenia umożliwiające rozwój zawodowy,
- pakiet socjalny, opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny.
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.