Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca świętokrzyskie Kielce
Doradca Biznesowy (Rynek B2B)

Doradca Biznesowy (Rynek B2B)

PLAY
Kielce
praca stacjonarna
4876 dni temu

.


Doradca Biznesowy (Rynek B2B)

Miejsce pracy: Kielce
Nr Ref.: DB + wybrany region

Wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży do klientów biznesowych (preferowane branże: teleinformatyczna i finansowa)
  • Doskonałe zdolności interpersonalne
  • Znajomość technik sprzedaży
  • Dobra organizacja czasu pracy, gotowość do pracy  w terenie
  • Samodzielność  i dynamizm w działaniu
  • Dokładność i sumienność w raportowaniu i prowadzeniu dokumentacji
  • Prawo jazdy kat.B
Zadania:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną i kompleksową obsługę Klientów Biznesowych PLAY na wyznaczonym terenie

  • Pozyskiwanie Klientów Biznesowych z określonego segmentu rynku
  • Sprzedaż produktów i usług Operatora PLAY
  • Doradztwo w zakresie doboru odpowiedniej oferty biznesowej
  • Utrzymanie i rozwój relacji z klientami
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Przeprowadzanie instruktażu i szkoleń dla klientów z zakresu produktów i usług PLAY
  • Przestrzeganie standardów i procedur obowiązujących w PLAY
  • Monitorowanie działań konkurencji
  • Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji
Prosimy o umieszczanie w CV następującego oświadczenia:

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Poznaj

P4 Sp. z o.o.

PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.