(2 wakaty)
W PROJEKCIE:
OPUS 17 „Szlaki sygnałowe receptora EBI2/oksysteroli w patofizjologii, terapii oraz diagnostyce stwardnienia rozsianego” finansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki (UMO- 2019/33/B/NZ4/03000)
OPIS PROJEKTU
Projekt ma na celu zbadanie funkcji receptora EBI2 i jego naturalnych ligandów oksysteroli w barierze krew-mózg oraz limfocytach CD4+ w stwardnieniu rozsianym i jego zwierzęcych i komórkowych. W projekcie będziemy pracować z modelem in vitro bariery krew-mózg, organotypowym modelem móżdżku mysiego, modelem zwierzęcym ogólnoustrojowego stanu zapalnego, limfocytami CD4+ pobranymi od pacjentów chorych na stwardnienie rozsiane i innymi.
- Planowanie oraz wykonywanie doświadczeń naukowych zleconych przez kierownika projektu oraz wynikających z własnej inicjatywy,
- Analiza uzyskanych danych oraz prezentowanie i komunikowanie wyników,
- Rzetelne oraz bez zwłoki prowadzenie dziennika laboratoryjnego,
- Czynny udział w pisaniu publikacji naukowych,
- Promocja projektu i jego wyników na konferencjach naukowych,
- Uzyskanie zezwolenia do pracy ze zwierzętami laboratoryjnymi oraz praca ze zwierzętami laboratoryjnymi,
- Czytanie i informowanie o najnowszych publikacjach naukowych,
- Wsparcie administracyjne i badawcze projektu,
- Utrzymanie laboratorium w czystości oraz monitorowanie i niezwłoczne zamawianie środków zużywalnych potrzebnych do wykonywania doświadczeń,
- Ścisła współpraca z kierownikiem projektu i pozostałymi członkami zespołu badawczego.
- Tytuł magistra w jednej z następujących dziedzin nauk o życiu: medycyna, neuronauka, biologia, biologia molekularna, biologia komórki, biologia medyczna, biochemia, chemia, biotechnologia lub pokrewnych,
- Wiedza lub doświadczenie w prowadzeniu badań podstawowych lub klinicznych nad ośrodkowym układem nerwowym,
- Znajomość pracy w laboratorium doświadczalnym,
- Wiedza lub doświadczenie w zakresie wykonywania oznaczeń białek i mRNA,
- Doświadczenie bądź chęć pracy ze zwierzętami laboratoryjnymi,
- Płynna znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne korzystanie z literatury naukowej,
- Czynny udział w życiu naukowym przejawiający się udziałem w konferencjach, seminariach, sympozjach,
- Umiejętność bardzo dobrej współpracy z innymi członkami zespołu badawczego,
- Silna motywacja do pracy naukowej, umiejętność samodzielnej pracy,
- Zaangażowanie, rzetelność, skrupulatność, pracowitość i odpowiedzialność za powierzone prace,
- Wykazywania inicjatywy w planowaniu doświadczeń oraz rozwiązywaniu wyzwań w pracy naukowej i doświadczalnej.
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Umowę o pracę,
- Benefity dla rodziców,
- Atrakcje kulturalne i sportowe,
- Wczasy pod gruszą.
Poznaj
GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Gdański Uniwersytet Medyczny to nie tylko najlepsza uczelnia medyczna w Polsce, która plasuje się w pierwszej dziesiątce najlepszych polskich uczelni państwowych (6 miejsce).
Gdański Uniwersytet Medyczny to złożona organizacja, o długiej tradycji, wielu osiągnięciach i ogromnych możliwościach.
Obok wypełniania zadań dydaktycznych i badawczych, pełni również rolę organu założycielskiego dla czterech podmiotów leczniczych. Publikacje naukowców GUMed są jednymi z najczęściej cytowanych w prestiżowych czasopismach (wysoki Impact Factor).
Gdański Uniwersytet Medyczny to ośrodek akademicki, który stawia na praktyczne nauczanie zawodu w oparciu o nowoczesną infrastrukturę dydaktyczną – posiadamy m.in. nowoczesne pracownie multimedialne wykorzystujące druk 3D i zakłady symulacji.
W ciągu 75 lat bogatej historii pracownicy Uczelni i Szpitali wspólnie przyczynili się do utworzenia unikatowych jednostek w skali kraju m.in. Centrum Udarowego czy Centrum Medycyny Translacyjnej.
Gdański Uniwersytet Medyczny jest miejscem styku wielu kultur dzięki realizowanym studiom anglojęzycznym (English Division) i nawiązywanej współpracy z zagranicznymi partnerami, w tym uczelniami.
Gdański Uniwersytet Medyczny jest organizacją, która odważnie patrzy w przyszłość i stawia sobie wiele ambitnych celów. Uczelnia podejmuje wysiłek, by wzmocnić synergię dydaktyki, nauki oraz profesjonalnego zarządzania.