Żabka Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket. To niemal 20 lat doświadczenia, 5000 placówek, 5 Centrów Logistycznych i przede wszystkim ludzie, którzy dzięki swoim pomysłom i indywidualnemu spojrzeniu na rzeczywistość mają niebagatelny wpływ na rozwój firmy.
Szukamy osoby, która połączy zdolności badacza rynku i cyfrowego etnografa z psychologią oraz ekonomią behawioralną i dołączy do zespołu rozwijającego aplikację mobilną Żabki (żappka). Zadaniem kandydata będzie dostarczanie syntetycznej informacji o istotnych na dziś trendach, opa także wczesne wyłapywanie sygnałów wskazujących dalekosiężne kierunki zmian
w zachowaniach konsumenckich (foresight). Poszukiwana osoba będzie odpowiadała też za przekładanie pozyskanej wiedzy na konkretne działania, np. wskazanie funkcjonalności aplikacji mobilnej, które zwiększą zaangażowanie lub lojalność użytkowników.
- wskazywanie dalekosiężnych kierunków rozwoju cyfrowego Żabki (foresight) oraz współudział w tworzeniu procesu innowacji digitalowych
- prowadzenie analiz typu „desk research”
- odkrywanie i wdrażanie mechanizmów behawioralnych zwiększających zaangażowanie oraz lojalność użytkowników aplikacji mobilnej żappka (np. grywalizacja)
- dostarczanie syntetycznych i gotowych do wdrożenia rekomendacji biznesowych (actionable insights)
- ocena efektywności podejmowanych działań (np. przez testy A/B, ocenę KPI)
- reprezentowanie perspektywy klienta podczas projektowania cyfrowych rozwiązań dla konsumentów
- bliska współpraca z resztą organizacji, w szczególności z pozostałymi członkami zespołu rozwijającego aplikację mobilną oraz zespołem consumer insights
Wymagamy od Ciebie:
- ukończenia studiów wyższych (preferowane kierunki: etnografia, antropologia, socjologia, psychologia, kongnitywistyka)
- 3-letniego doświadczenia na stanowiskach w obszarze foresight, strategii, UX, analiz, badań rynku, insights po stronie agencji lub po stronie klienta
- umiejętności wnioskowania na bazie wielu źródeł danych, w tym badań jakościowych, ilościowych i analiz klienta
- otwartości umysłu, ciekawości świata i natury człowieka
- chęci podejmowania własnej inicjatywy i samodzielności w prowadzeniu projektów (od identyfikacji potrzeb do wypracowania planu działania)
- zdolności analitycznych, strategicznego myślenia oraz umiejętności priorytetyzacji zadań
- perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sieci sklepów typu convenience
- pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia
- lokalizację biura w centrum Poznania
- wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
- przyjazną, nieformalną atmosferę pracy