Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG, jeden z liderów w branży win i mocnych alkoholi i lider w segmencie alkoholi premium. To firma o globalnym zasięgu, a jednocześnie silnej obecności i tradycji lokalnej. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy proaktywnej, ambitnej osoby na stanowisko Digital Solutions Specialist. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za codziennie wsparcie zespołu Digital Marketingu w zakresie technicznej obsługi kampanii marketingowych, utrzymanie i rozwój serwisów i narzędzi digitalowych oraz współpracę z centralą firmy przy międzynarodowych projektach digitalowych.
Zadania:
- Codzienne wparcie zespołu Digital na rynku polskim w zazkresie realizowanych kampanii
- Opracowywanie standardów, procesów i narzędzi w obszarze nowych technologii w marketingu (websites, serwery, domeny, marketing automation)
- Nadzór techniczny nad rozwojem platform digital
- Dbałość o bezpieczeństwo systemów, stron, instalacja certyfikatów bezpieczeństwa, zarządzanie błędami, tworzenie backupów
- Zbieranie wymagań funkcjonalnych w zakresie rozwiązań kampanii marketingowych i dopasowywanie do nich rozwiązań technicznych
- Sprawowanie nadzoru jakościowego nad tworzeniem i testowaniem nowych rozwiązań
- Uczestnictwo w grupowym projekcie eCRM i migracji danych, nadzorowanie technicznej strony działań projektowych
- Współpraca z zespołem Digital na poziomie międzynarodowym
Oczekiwania:
- 2-3-letnie doświadczenie w obsłudze systemów CRM i narzędzi marketing automation, np. Salesforce Marketing Cloud, Adobe Campaign Manager, SalesManago, GetResponse, itp.
- Praktyczne doświadczenie w technologiach webowych, administrowaniu stron, zapewnianiu bezpieczeństwa, zarządzaniu bazami danych i wdrażaniu nowych technologii
- Wiedza techniczna z zakresu aplikacji mobilnych i internetowych
- Wiedza na temat ochrony danych w Internecie
- Samodzielność, odpowiedzialność, skrupulatność i proaktywna postawa
- Łatwość w nawiązywaniu relacji
- Gotowość ciągłej nauki, zdobywania wiedzy i doskonalenia kompetencji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
Oferujemy:
- Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji o ciekawej historii i bogatym portfolio prestiżowych marek
- Bogaty pakiet benefitów pracowniczych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, udział w eventach firmowych i wiele innych)
- Pracę w nowoczesnym biurze w sercu Warszawy (budynek Lumen przy Złotej 59)
- Kompleksowe wdrożenie w zadania i wsparcie szkoleniowe w rozwoju wiedzy i umiejętności z zakresu nowych technologii w marketingu, w tym udział w zagranicznych szkoleniach
- Dużą ekspozycję międzynarodową i możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi krajami
- Serdeczną atmosferę pracy w kreatywnym środowisku i wśród ludzi z pasją