Digital Project Manager
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Karowa
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Opis stanowiska:
- Wypracowanie oraz wdrażanie strategii mediowej dla portfela marek OTC, zapewniających realizację celów biznesowych firmy z wykorzystaniem mediów digitalowych (digital marketing);
- Nadzór nad inwestycjami mediowymi (ich optymalizacją) oraz planowaniem, monitorowaniem, egzekucją i rozliczaniem kampanii digitalowych;
- Planowanie, wdrażanie, nadzorowanie i kontrolowanie budżetu prowadzonych projektów digitalowych w ramach ustalonej strategii;
- Współpraca z domem mediowym w zakresie planowania i zakupu mediów digital;
- Współpraca z agencjami interaktywnymi w zakresie rozwoju serwisów internetowych, tworzenia kreacji do kampanii oraz aplikacji mobilnych;
- Monitorowanie i analizowanie danych biznesowych wewnętrznych i rynkowych, nowych technologii, trendów rynkowych, działań konkurencji;
- Praca nad optymalizacją, poprawą wskaźników, użyteczności i treści wszystkich form komunikacji digital;
- Analiza aktualnych trendów Digital Marketingu i proponowanie nowych rozwiązań.
Wymagania:
- Minimum 4-letnie doświadczenie w pracy w domu mediowym przy planowaniu/zakupie mediów, tworzeniu strategii mediowych lub obsłudze klienta w zakresie kampanii digital (praca z markami farmaceutycznymi będzie dodatkowym atutem) lub minimum 3-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii lub projektów marketingowych digital po stronie klienta;
- Znajomość narzędzi marketingu internetowego (Google Analitycs, SEM, influencer marketing, SoMe, paid social, programmatic);
- Doświadczenie w tworzeniu efektywnych strategii digitalowych
- Doświadczenia w planowaniu, zarządzaniu i optymalizacji oraz ocenie kampanii mediowych - zarówno po stronie efektywnego dotarcia, jak i tworzenia kreacji digitalowej;
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów dotyczących tworzenia stron WWW, aplikacji oraz kreacji do kampanii digital;
- Dobra znajomość tematyki planowania, organizacji i rozliczania działań marketingowych w Internecie;
- Umiejętność koordynowania wielu projektów w jednym czasie oraz sprawnego podejmowania decyzji;
- Wysokie umiejętności analityczne;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, nastawienie na szukanie rozwiązań i realizację celów, kreatywność;
- Wykształcenie wyższe.
Oferujemy:
- Pracę z ekspertami z różnych dziedzin, wspierającą Twój rozwój i szerokie spojrzenie na biznes;
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu;
- Pracę w systemie hybrydowym - 50/50;
- Auto służbowe;
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Premię roczną;
- Kafeterię szkoleń;
- PPK;
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia);
- Program sugestii pracowniczych (możliwość zdobycia dodatkowych bonusów finansowych w ramach programu KAIZEN);
- Program rekomendacji pracowniczych (możliwość zdobycia dodatkowych bonusów finansowych za polecenie osoby do pracy);
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
- Lokalizacja: Warszawa, ul. Karowa.