Jesteśmy agencją performance marketing oferującą kompleksowe rozwiązania dla Klientów e-commerce o zasięgu globalnym. Przygotowujemy strategią komunikacji online i zajmujemy się jej wdrożeniem biorąc odpowiedzialność za wyniki sprzedaży naszych Klientów. W ciągu 6 lat zbudowaliśmy dynamiczny i profesjonalny zespół blisko 50 specjalistów, który na co dzień pasjonuje się integruje produkcję, technologię oraz media w spójną całość i tworzy skuteczne narzędzia sprzedaży online.
Digital Project Manager współpracuje bezpośrednio z COO oraz Zarządem firmy. Jest odpowiedzialny za organizowanie i koordynowanie pracy członków zespołu Creative (grafików, copywriterów, front-end developerów) – jest wsparciem merytorycznym, motywatorem oraz łącznikiem między innymi Team Leaderami a pracownikami działu Creative.
Obowiązki:
- Zarządzanie operacyjne projektami związanymi z opracowywaniem materiałów reklamowych, tworzeniem landing page, stron internetowych, identyfikacji dla produktów,
- Dbanie o wysoką jakość dostarczanych projektów oraz o zgodność z pierwotnymi założeniami,
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem,
- Planowanie budżetu oraz wewnętrznych zasobów,
- Czynny udział w procesach rekrutacyjnych dedykowanych Działowi Creative,
- Koordynowanie i organizowanie pracy zespołu, delegowanie zadań,
- Analizowanie i ocenianie wyników pracy zespołu,
- Motywowanie podległych pracowników,
- Proponowanie i wdrażanie usprawnień pracy w oparciu o analizę dotychczasowego procesu.
- Doświadczenie w koordynowaniu i zarządzaniu pracą kilkuosobowego zespołu,
- Min.1,5 roku doświadczenia w branży reklamy internetowej na stanowisku Digital Project Managera,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu i koordynowaniu projektów o różnym stopniu złożoności,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność rozwiązywania problemów,
- Podstawowa znajomość teoretyczna głównych technologii wykorzystywanych w projektach webowych,
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy własnej oraz zespołu,
- Ciągłe doskonalenie siebie i działu, zdobywanie wiedzy dotyczącej performance marketingu, marketingu perswazyjnego,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- Umiejętność pracy pod presją i przy zmiennych koncepcjach.
- UX / Usability,
- Zarządzanie projektami digitalowymi,
- Podstawa wiedza o performance marketingu i reklamie, sprzedaży,
- Wiedza na temat optymalizacji konwersji.
- Pracę w gronie nieprzeciętnych i zaangażowanych pasjonatów Internetu i reklamy internetowej,
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym kompetentnym zespole oraz wiele okazji do integracji,
- Atrakcyjne wynagrodzenie- adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz osiąganych rezultatów,
- Szansę rozwoju zawodowego w nieustannie rozwijającej się agencji,
- Bogaty pakiet socjalny (w tym prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport),
- Owocowe poniedziałki.