Żabka Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket. To niemal 20 lat doświadczenia, 5000 placówek, 5 Centrów Logistycznych i przede wszystkim ludzie, którzy dzięki swoim pomysłom i indywidualnemu spojrzeniu na rzeczywistość mają niebagatelny wpływ na rozwój firmy.
Dział Digital w Żabce to miejsce, w którym fani nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań, zajmują się cyfrową transformacją firmy. To tu powstaje m.in. nowa aplikacja mobilna, która wyprzedza oczekiwania klientów i przenosi ich zakupy na wyższy poziom wtajemniczenia. Jeżeli Digital to Twoje drugie imię, w mobile'u odnajdujesz się jak mało kto i niestraszne są Ci nowe wyzwania, to los się do nas uśmiechnął, gdyż szukamy właśnie Ciebie! Dołącz do zespołu, który dąży do ucyfrowienia zakupów convenience w Polsce – aplikuj i wybierz się w digitalową podróż! Aktualnie poszukujemy osoby, która wesprze zespół w kwestiach analityczno-biznesowych i będzie odpowiedzialna za program lojalnościowy oraz ofertę w aplikacji mobilnej Żabki. Do zadań kandydata należeć będzie bieżąca pomoc operacyjna dla managera zespołu Digital Offer, a także wyciąganie wniosków w oparciu o dane z raportów handlowych, CRM, aplikacji mobilnej oraz z wewnętrznych i zewnętrznych insightów.
Twoje zadania:
- Wsparcie operacyjne i analityczne przy tworzeniu oferty w aplikacji mobilnej (produkty, nagrody w programie lojalnościowym, elementy grywalizacji)
- Analiza efektywności działań oparta na danych (CRM, aplikacja mobilna, transakcje)
- Analiza ryzyk w obrębie aplikacji mobilnej
- Identyfikacja wzorców zachowań klientów, trendów i proponowanie zmian, hipotez do testów
- Bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu rozwijającego aplikację mobilną
- Współpraca operacyjna z innymi departamentami firmy (handel, promocja, zaawansowana analityka, marketing, księgowość)
- Nadzór nad spójnością podejmowanych działań ze strategią firmy
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w analityce biznesowej, syntezie danych (preferowane – handel detaliczny, ecommerce, media społecznościowe, programy lojalnościowe)
- Znajomość specyfiki kanałów online/mobile
- Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Umiejętności negocjacyjne
- Dociekliwość, kreatywność, umiejętność zaskakującego łączenia pozornie niezwiązanych faktów, działanie z „klientem w centrum uwagi"
- Wykształcenie wyższe, preferowane matematyczne, ekonomiczne lub pokrewne
- Sumienność, systematyczność i dokładność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- Znajomość narzędzie do analizy i przetwarzania danych (pakiet Office oraz np. Power BI, SQL, R, Python)
- Znajomość narzędzie projektowych - Jira, Confluence, Sharepoint
- Znajomość systemów CRM, ERP (SAP)
Mile widziane – znajomość narzędzi marketing automation, silników rekomendacji, modeli ML/AI
- Perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sieci sklepów typu convenience
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Pracę w zespole osób nastawionych na cel
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia
- Lokalizację biura w centrum Poznania
- Wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
- Przyjazną, nieformalną atmosferę pracy