W MPP tworzymy środowisko dla ludzi z pasją.
Jesteśmy po to, by ludzie dzielili się emocjami i chcemy, by nasze produkty były w każdym domu. Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje. Zawsze perfekcyjnej jakości i zawsze przykładając maksimum uwagi do tego, aby nie tylko nasz produkt, ale także doświadczenie zakupowe były dla każdej osoby wyjątkowe.
Obecnie dla naszej marki nPhoto poszukujemy wszechstronnego pasjonata digital marketingu, z którym wspólnie będziemy zmieniać sposób, w jaki nasza marka angażuje klientów i tworzy doskonałe doświadczenia użytkowników.
Jesteśmy po to, by ludzie dzielili się emocjami i chcemy, by nasze produkty były w każdym domu. Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje. Zawsze perfekcyjnej jakości i zawsze przykładając maksimum uwagi do tego, aby nie tylko nasz produkt, ale także doświadczenie zakupowe były dla każdej osoby wyjątkowe.
Obecnie dla naszej marki nPhoto poszukujemy wszechstronnego pasjonata digital marketingu, z którym wspólnie będziemy zmieniać sposób, w jaki nasza marka angażuje klientów i tworzy doskonałe doświadczenia użytkowników.
Digital Marketing Specialist
Miejsce pracy: Zaczernie, k. Rzeszowa
Zakres obowiązków
- obsługa systemów: CMS, CRM, e-commerce: samodzielna kontrola i zarządzanie danymi, przeprowadzanie testów, wprowadzanie korekt oraz tworzenie i edycja grafik
- projektowanie i optymalizacja CX i UX: doskonalenie wyglądu i funkcjonalności edytora, stron internetowych i innych materiałów dla klientów w celu zapewnienia doskonałego doświadczenia użytkownika
- realizacja projektów marketingowych: ścisła współpraca w zakresie projektów produktowych, wdrożeniowych i systemowych z project managerami i specjalistami innych działów (np. graficy, IT, BCI)
- zarządzanie platformą HubSpot, w tym m.in. tworzenie i wysyłka newsletterów, przygotowanie baz wysyłkowych, itp.
- samodzielna opieka nad treściami na naszej stronie www i jej rozwój, w tym regularne sprawdzanie, aktualizowanie i analizowanie jej atrakcyjności
Poszukiwane kompetencje
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy w digital marketingu
- umiejętność obsługi systemów typu CMS, CRM, e-commerce
- aktualna wiedza nt. UX i CX
- praktyczna znajomość narzędzi do automatyzacji np. Hubspot mile widziana
- j. angielski i/lub j. niemiecki na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (B1/B2)
- kreatywność, samodzielność i doskonała organizacja pracy
Oferujemy
- ciekawą i rozwijającą pracę w dużej firmie działającej globalnie
- udział w ambitnych projektach
- przestrzeń do generowania i wdrażania pomysłów usprawniających pracę obszaru
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
- partnerską relację ze współpracownikami i nieformalną atmosferę pracy
- gwarancję rozwoju kompetencji poprzez udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
- możliwość skorzystania z pakietu benefitów
- pracę hybrydową w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa (4 dni zdalne/m-c)