W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Obecnie w związku z rozwojem działu marketingu, poszukujemy kandydatów na stanowisko (Digital)Communications Specialist.
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest znana firma retailowa, będąca producentem i dystrybutorem odzieży oraz sprzętu sportowego, działająca w modelu omnichannel.
Opis stanowiska
- Skuteczna egzekucja działań w odpowiednich kanałach biorąc pod uwagę trendy w marketingu internetowym
- Odpowiedzialność za obecność marki w mediach społecznościowych tj. Facebook, Instagram, Youtube, Blog etc. zapewniając kontent, kreacje oraz zaplecze mediowe zgodne z budżetem
- Przygotowanie mailingów wizerunkowych i contentowych
- Zapewnianie by plan komunikacji zawierał elementy pomagające dynamizować sprzedaż, realizując cele biznesowe firmy
- Współpraca z domem mediowym, agencją kreatywną oraz zespołem marketingu i e-commerce
- Analiza dostępnych badań, raportów konsumenckich i danych mediowych
- Mierzenie efektywność działań na podstawie przyjętych wskaźników
- Dzielenie się wiedzą marketingową z osobami z działu sprzedaży
- Współpraca z zespołem zaopatrzenia i logistyki
- Wsparcie działań trade marketingowych oraz eventowych
- Raportowanie do Senior Marketing Managera
Profil kandydata
- Pierwsze doświadczenie w obszarze marketingu konsumenckiego po stronie organizacji, bądź agencji kreatywnej
- Wiedza dotycząca mediów społecznościowych, prowadzeniu kampanii mailingowych oraz współprac influencerskich
- Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania projektami
- Kreatywność, otwartość na nowości i zmiany
- Charyzma, energia, zdolność do wywierania wpływu
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- PASJA DO SPORTU - warunek konieczny
Oferujemy
- Duża swoboda w działaniu i kreowaniu kampanii marketingowych
- Elastyczność co do godzin pracy i home office
- Możliwość wyboru szkoleń zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe
- Duży wybór wspólnych inicjatyw sportowych
- Praca w północnej części Warszawy od LUTEGO 2020
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.