MONDI Polska Agencja Pracy Sp. z o.o. wchodzi w skład niemieckiej grupy kapitałowej, która od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im rozwiązania w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji stałych i doradztwa personalnego.
Każdy z 22 oddziałów, które agencja posiada w Polsce oraz Niemczech, specjalizuje się w obsłudze firm przemysłowych. Służy także solidnym wsparciem dla logistyki i administracji. Mondi Polska jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:
Jeśli mielibyśmy znaleźć coś, co łączy nas wszystkich, to na myśl przychodzi nam otwartość i potrzeba kontaktu z ludźmi. Dlatego zajmujemy się rekrutacją! Nie bez powodu HR to dla nas Human Relations
- Zarządzać stroną na WordPressie – prawie nówka-sztuka! Powstała latem tego roku!
- Działać w naszych Social Mediach – Facebook, LinkedIn, Instagram
- Realizować płatne kampanie – AdWords, FacebookAds
- Wysyłać mailingi – ofertowe oraz nasz wewnętrzny miesięcznik Mondi-Letter
- Pisać i pomagać specjalistom w pisaniu tekstów na nasze dwa blogi – jeden o tematyce HR, drugi o pracy w Niemczech dla naszych pracowników tymczasowych
- Podejmować działania SEO – optymalizować treści, współpracować z zewnętrzną firmą
- Monitorować naszą obecność w sieci oraz działania konkurencyjne
- 2 lata doświadczenia w digital marketingu
- Wiedzy z zakresu PPC (umiejętność obsługi Google AdWords, Facebook Ads poparta sukcesami)
- Znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics, SemStorm)
- Znajomości zasad SEO
- Doświadczenie w pracy nad stronami internetowymi - znajomość podstawowych zasad projektowania stron internetowych (doświadczenie w obsłudze CMSa)
- Doświadczenie w pracy z narzędziami do e-mail marketingu
- Kreatywności, lekkiego pióra i wiedzy na temat tworzenia treści reklamowych
- Umiejętności współpracy z podwykonawcami – graficy, agencje reklamowe, drukarnie itd.
- Certyfikaty Google Partners
- Umiejętność tworzenia grafik na potrzeby internetu
- Umiejętność tworzenia filmów i animacji – obsługa programów typu Biteable i Lumen5
- Wiedza w zakresie prawa reklamy i RODO
- Wiedza z zakresu rekrutacji i Employer Brandingu
- Analitycznego myślenia i dokładności w działaniu – litrówki cie wkrzają? Nas tak!
- Kreatywności, samodzielności i wychodzenia z własną inicjatywą
- Chęci do nauki i nastawienia na efekty
- Anielskiej cierpliwości i żelaznych nerwów – zarządzanie społecznością bywa emocjonujące jak wyścigi NASCAR
- Atrakcyjne wynagrodzenie i forma współpracy ustalone na pierwszym spotkaniu
- Nieograniczony budżet szkoleniowy
- System Kafeteryjny MyBenefit, Pakiet medyczny Enel Med., Ubezpieczenie grupowe
- Elastyczne godziny pracy w komfortowym biurze w samym centrum miasta
- Kawa, herbata, soki, świeże owoce w biurze
- Niezapomniane i niesztampowe wyjścia i wyjazdy integracyjne – były już spływy kajakowe, wrotki, wspólne gotowanie, wyjazd do zamku Von Treskov, manewry wojskowe i wiele innych. Pierwsza integracja czeka Cię wkrótce po dołączeniu do zespołu – na Twoją cześć!
-
Bo możesz się tu naprawdę dużo nauczyć. Otrzymasz pole do eksperymentów, wdrażania własnych pomysłów i puszczenia wodzy kreatywności
-
Bo wiemy, że tworząc coś nowego, nie da się uniknąć błędów. Twój przełożony też to wie :)
-
Bo zawsze możesz liczyć na resztę zespołu
-
Bo każdy z nas ma realny wpływ na to, co dzieje się w firmie i w jakim kierunku się rozwijamy.
-
Bo do zarządu nie będziesz zwracać się „Panie Prezesie” lub „Pani Dyrektor”. Rafał i Monika za tym nie przepadają