Ogłoszenie numer: 7410972, z dnia 2022-09-06
Każdy pracownik jest dla nas ważny i każdy posiada równe szanse, prawa i obowiązki. Chcemy, aby każdy bez względu na wiek, płeć, pochodzenie etniczne, możliwości fizyczne, status rodzinny i przekonania czuł się dobrze w ASBIS. Stanowi to wyzwanie, gdyż ASBIS działa na blisko 60 rynkach, posiada spółki zależne i zatrudnia ponad 2.000 pracowników w 27 krajach. Działamy w różnych regionach, kulturach i religiach. Tylko około 10% naszych pracowników pracuje dla spółki matki, a pozostali pracują dla naszych spółek zależnych.
Zajmujemy się dystrybucją wysokojakościowych rozwiązań i sprzętów IT oraz audio, ale także jesteśmy właścicielem marek własnych: Prestigio Solutions, Canyon, Prestigio, Perenio, Lorgar czy Aeno. Posiadamy ponad 100.000 SKU, magazyny w wielu krajach w których działamy oraz dodatkowo 2 duże centra dystrybucyjne. Od 2007 roku ASBIS notowany jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (#ASB). W 2021 roku osiągnęliśmy rekordowe 3,1 mld dolarów przychodu.
Odwiedź naszą stronę internetową, poczytaj o produktach i usługach, sprawdź także inne źródła, a nawet skontaktuj się bezpośrednio z nami, z dowolną osobą w polskim oddziale, by dowiedzieć się czegoś więcej... i zastanów się, czy chcesz być częścią naszego zespołu.
Jeśli uznasz, że jesteś idealną osobą, to już teraz zaaplikuj na stanowisko:
Digital Marketing Manager
Miejsce pracy: Raszyn, Słowikowskiego 81C
Opis stanowiska
- Będziesz głównie odpowiedzialna/y za komunikację marketingową dotyczącą naszych rozwiązań z zakresu systemów wideokonferencyjnych, ekranów interaktywnych oraz digital signage
- kreowanie i wdrażanie komunikacji marketingowej skierowanej do Klientów B2B
- tworzenie angażujących naszych Klientów treści oraz layoutów
- pełna odpowiedzialność i kontrola nad kampaniami digitalowymi oraz kanałami social media i stronami internetowymi marek
- przygotowywanie opisów premium do kart produktowych i prezentacji
- Umiejętność pisana angażujących artykułów dotyczących rozwiązań IT
Wymagania
- 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie oferującej rozwiązania IT dla klienta B2B
- Znajomość narzędzi analitycznych Google Analytics Universal, GA4, Google Search Console, Google Merchant Center
- Zdolność definiowania grupy docelowej
- Dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi Figma, Pakiet Adobe, Illustrator.
- Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy swobodne komunikowanie się i argumentowanie w języku angielskim
Oferujemy
- umowa o pracę lub B2B w zależności od Twoich preferencji
- komfortowe i nowoczesne biuro z dogodnym dojazdem i najczęściej bez korków
- możliwość pracy zdalnej / hybrydowej
- elastyczne godziny pracy i przyjazne szefostwo dbające o „work life balance”